Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-02@14:46:33 GMT

تبریک روحانی به رئیس‌جمهور اندونزی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۴۷۲۶

تبریک روحانی به رئیس‌جمهور اندونزی

به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور با تبریک انتخاب مجدد «جوکو ویدودو» به عنوان رئیس جمهور اندونزی، ابراز امیدواری کرد، در دوره دوم ریاست جمهوری وی و در پرتو مساعی مشترک، مناسبات حسنه دو کشور در همه زمینه‌ها بیش از پیش توسعه و گسترش یابد.
متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای جوکو ویدودو

رئیس جمهوری اندونزی

انتخاب مجدد جناب عالی به عنوان رئیس جمهوری اندونزی را صمیمانه تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خوشبختانه در سایه اراده سیاسی مقامات دو کشور، روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اندونزی طی سال‌های اخیر، از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار بوده و امیدوارم در دوره دوم ریاست جمهوری جنابعالی و در پرتو مساعی مشترک، شاهد توسعه و گسترش بیش از پیش مناسبات حسنه فی مابین در همه زمینه‌ها باشیم.

اطمینان دارم با تداوم مواضع مستقل جمهوری اندونزی و نزدیکی دیدگاه‌های منطقی دو کشور در عرصه روابط بین الملل و عدم تأثیر پذیری از فشار‌های فراقانونی و تصمیمات یک جانبه گرایانه برخی دولت‌ها، که نتیجه آن ایجاد محدودیت‌ها و تحریم‌های ناعادلانه علیه دو ملت می‌باشد، بهره مندی بیشتر از ظرفیت‌های موجود فراهم گردیده و تعمیق روابط دوستانه در ابعاد مختلف را شاهد باشیم.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و سربلندی و کامیابی مردم جمهوری اندونزی را مسالت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران   منبع:باشگاه خبرنگاران کپی متن خبر برچسب ها: روحانی رئیس جمهور

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: روحانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی

به گزارش قدس آنلاین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسمی با حضور میهمانان و مقامات رسمی در اندونزی گرامی داشته شد.

در این مراسم که با حضور ده ها نفر از میهمانان خارجی برپا شد، مقامات رسمی و گروهی از فرماندهان نیروهای مسلح اندونزی، همچنین دیپلمات های ارشد و رایزنان نظامی مقیم جاکارتا از کشورهای گوناگون شرکت کردند.

بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا در این مراسم ضمن تمجید از قدرت و اراده نیروهای مسلح در دفاع از حاکمیت ملی، عملیات وعده صادق را در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه بعنوان یکی از مصادیق آن یاد آور شد و بر تعهد تهران به ادامه حمایت از مبارزات مردم فلسطین تاکید کرد.

سرهنگ موحد رایزن نظامی کشورمان نیز در این مراسم گفت به شهادت تاریخ و در مقطع کنونی نیز دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران دفاعی و قاطع در برابر دشمنان بوده است و با وجود تحریم‌های ظالمانه برخی کشورهای استعمارگر، امروز نیروهای مسلح ایران در زمره قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستند و از ظرفیت مدرن‌ترین تجهیزات تسلیحاتی برخوردارند.

در آغاز این مراسم، آیات کلام الله مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی طنین انداز گردید و برنامه با اجرای سرود سلام فرمانده توسط نوجوانان اندونزیایی خاتمه یافت. درحاشیه مراسم نیز نمایشگاهی از تصاویر تسلیحات بومی دفاعی جمهوری اسلامی ایران برپا شد.

این مراسم بنا به دعوت سفارت جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا و به علت تعطیلات عید فطر در اندونزی، شامگاه دهم اردیبهشت ماه جاری برگزار شد و در سایت های خبری این کشور نیز بطور قابل توجهی بازتاب یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کلمبیا قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد
  • تقدیر حماس از تصمیم کلمبیا در قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی
  • رئیس‌جمهور کلمبیا: روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کنیم
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • رئیس جمهور کلمبیا: از فردا روابطمان با اسراییل را قطع می‌کنیم
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی