Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت که یکی از نقاط مشعشع و نورانی دوران دفاع مقدس که پایه ای برای بعضی از حرکت هایی در آینده شد، پیروزی رزمندگان اسلام در خرمشهر بود که به اذن پروردگار عالم محقق شد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز که به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) کرج برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی لحظاتی و ساعاتی بر نظام گذشت که این ها هر کدام پایه ای شد برای حرکت ها و پیشرفت هایی که در آینده حاصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات آزادسازی خرمشهر مقدمات پیروزی های بعدی و استقامت و ادامه انقلاب اسلامی شد.
امام جمعه کرج تاکید کرد که تا آخر به شهدای آن حرکت عظیم عرض احترام و ادب داریم.
در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که با حضور امام جمعه کرج، استاندار البرز، فرمانده سپاه البرزو جمعی از مدیران کل استانی و شهرستانی برگزارشد، از تعدادی از خانواده معظم شهدا تجلیل شد.
پس از برگزاری صبحگاه مشترک، گلزار شهدای آرمیده در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) و سکینه خاتون (س) گلباران شد.
6156/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي امام جمعه كرج البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "سید علاءالدین اسدپور" امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز مورد استقبال خانواده شهدا و مردم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • وجود ۷ هزار نقطه بی‌دفاع شهری در اصفهان