Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جشنواره معرفی و تجلیل از روابط عمومی‌ها و کارشناسان برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۱۰ کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان، نخستین جشنواره معرفی و تجلیل از روابط عمومی‌ها و کارشناسان برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۱۰ کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در این آیین، دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در حوزه ارتباطات رسانه‌ای، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی رامین در حوزه تبلیغات در روابط عمومی و دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در حوزه پوشش مناسب و هدفمند فعالیت‌ها با استفاده از تبلیغات محیطی، عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.
دو عنوان برتر استفاده بهینه در تدوین و انتشار فعالیت‌ها در راستای مدیریت سبز و استفاده از ظرفیت تکنولوژی‌های نوین در روابط عمومی نیز به پارک علم و فناوری خوزستان تعلق گرفت.
همچنین از دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان نیز با دو عنوان برتر در حوزه‌های مستندسازی در روابط عمومی و انتشارات تجلیل به‌عمل آمد و دانشگاه شهدای هویزه نیز شایسته تقدیر شناخته شد.
در بخش کارشناس برتر نیز یوسف حاجوی کارشناس مسئول روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان موفق به کسب عنوان برتر شد.
در ادامه این مراسم، دو کارگاه آموزشی «روابط عمومی و ارتباط با رسانه‌ها» با تدریس دکتر علیرضا عبداللهی نژاد، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و کارگاه «روابط عمومی‌ها و تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی مجازی» با تدریس دکتر شاهو صبار، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران برگزار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تجلیل از روابط عمومی های برتر روابط عمومی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران

به گزارش همشهری آنلاین، «فداحسین مالکی» در گفت وگو با ایرنا، در تشریح دستاورد های سفر رئیس جمهور به پاکستان، این سفر را از دو بُعد روابط بین دو کشور و مسائل منطقه‌ای و بین المللی قابل تجزیه و تحلیل دانست و تصریح کرد: ایران و پاکستان دارای روابط عمیق و دیرینه هستند اما با توجه به مسائلی که اخیرا اتفاق افتاده این روابط نیاز به ترمیم داشت که در جریان سفر آیت‌الله رئیسی به پاکستان این مسائل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در بحث امنیت مرز دو کشور فعالیت اشرار باعث شد تا مشکلاتی در این حوزه به وجود آید که رفع این مشکلات در سفر آقای رئیس جمهور به پاکستان مطرح شد و توافقات لازم در این زمینه بین طرفین صورت گرفت.

مالکی با اشاره به هدف گذاری روابط ۱۰ میلیارد دلاری با پاکستان خاطرنشان کرد: در حوزه تجاری نیز قراردادهای بسیار خوبی در حوزه مسائل بازرگانی اقتصادی انرژی و غیره بین طرفین به امضا رسید و ما مبادلات اقتصادی تا سقف ۱۰ میلیارد دلار را برای و کشور ترسیم کرده‌ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: در جریان این سفر توافقاتی بین طرفین برای تامین نیازهای یکدیگر از جمله در حوزه کشاورزی انرژی و غیره صورت گرفت و طرفین بر راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی مشترک تاکید کردند.

وی افزود: باتوجه به شرارت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا در سطح منطقه نزدیک‌تر شدن هرچه بیشتر ایران و پاکستان از نظر منطقه‌ای و بین‌المللی نیز حائز اهمیت است و می‌تواند به ارتقاء امنیت منطقه کمک کند چرا که دو کشور ایران و پاکستان جز قدرت‌های منطقه‌ای محسوب می‌شوند.

مالکی خاطرنشان کرد: پس از عملیات وعده صادق، آمریکا پاکستان و دیگر کشورهای منطقه را تهدید کرد که اگر با ایران ارتباطات بیشتر برقرار کنند و یا توافقاتی با ایران داشته باشند آنها را تحریم خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: با وجود تهدید پاکستان به تحریم از سوی آمریکا به خاطر ارتباط با ایران و امضای توافق‌نامه‌ها ما دیدیم که دولت پاکستان بدون توجه به این تحریم تهدیدها بزرگترین توافقات اقتصادی تجاری و بازرگانی را با ایران به امضا رساند که این نشان دهنده اقتدار ایران در سطح منطقه است.

کد خبر 847249 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و پاکستان خبر ویژه ایران و آمریکا پاکستان

دیگر خبرها

  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره رابطه با ایران
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • ضرورت ورود شرکت‌های فناور به صنعت کردستان
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد