Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رقابت های تنیس خاکی جام رمضان شهرستان سمنان به کار خود پایان داد.   در بخش آقایان علی توانایی قهرمان شد و علی کراتی بر سکوی دوم ، مهیار اعوانی و ارشیا مومن به صورت مشترک بر سکوی سوم ایستادند.   در بخش بانوان نیز گلناز بیگلری و الهام احمدی مقام های اول و دوم را کسب کردند و رامش رحیمیان و آناهیتا رحمانیان به صورت مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  انتهای پیام / گ جزئیات پایان رقابت های تنیس خاکی جام رمضان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان احکام شرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: با دریافت اخباری مبنی بر دپوی سیگار قاچاق به صورت عمده در یکی از محله‌های حسین آباد راه آهن، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران کلانتری ۳۸ بنفشه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کرج بیان کرد: مأموران پس از شناسایی محل دپوی سیگار خارجی و اخذ دستور از مقام قضائی به آنجا اعزام شدند و در بازرسی از انبار مورد نظر بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه یک متهم در این زمینه دستگیر و به همراه اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار را با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

کد خبر 6097103

دیگر خبرها

  • قبرستان نو قم به باغ‌موزه مشاهیر تبدیل می‌شود
  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج کشف شد
  • قهرمانی حنیفی و یزدانی در پایان هفته دوم تور جهانی تنیس
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین