Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از البرز، سردار یوسف مولایی، فرمانده سپاه البرز، دوم خرداد در مراسم رژه نیروهای مسلح استان که در آستان امام‌زاده محمد(ع) برگزار شد، اظهار کرد: امروز به‌منظور تجدید میثاق دوباره با شهدای سوم خرداد دورهم جمع شده‌ایم.
وی در ادامه با بیان اینکه سوم خرداد با توجه به شرایط و ویژگی‌های این روز بزرگ و ارزشمند باید پاس داشته شود، تأکید کرد: باید سالیان سال از درس‌های این روز عبرت بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه سوم خرداد سالروز مقاومت تاریخی خرمشهر در مقابل رژیم بعث است، عنوان کرد: مردم خرمشهر ۳۴ روز بدون هیچ تجهیزاتی مقابل دشمن جنگیدند و این مهم موجب تاریخی شدن این رویداد بزرگ شد.
مولایی با بیان اینکه آزادی خرمشهر یک روزبه یادماندنی است که باید آن را حفظ کنیم و از آن درس بگیریم، اضافه کرد: سوم خرداد به نام سالروز ایثار و مقاومت نامگذاری ‌شده است و درس‌های این حماسه می‌تواند توطئه‌های دشمن را خنثی کند.
وی در بخش دیگری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش داریم، خاطرنشان کرد: امروز باید شرایط را با سوم خرداد سال ۱۳۶۱ انطباق دهیم تا بتوانیم از این تجمع‌ها بهره کافی ببریم.
این مسئول با اشاره اینکه مقاومت و جلب رحمت الهی موجب پیروزی می‌شود، بیان کرد: اگر به‌درستی این اقدامات انجام نشود به هدف نمی‌رسیم.
مولایی با اشاره به آیاتی از قرآن مبنی بر اینکه اگر بخواهیم جلب رحمت الهی داشته باشیم، ابتدا باید ایمان بیاوریم و صبر داشته باشیم، تصریح کرد: باید مقاومت داشته باشیم تا رحمت الهی جلب شود. در خرمشهر دشمن در همه موارد از ایران بهتر بود اما با تلاش و مقاومت توانستیم خرمشهر را بازپس بگیریم.
وی بیان کرد: اگر امروز مقابل دشمن ایستادگی و استقامت نکنیم، می‌شکنیم و اگر چشممان به دست دشمن باشد و اگر نگاه به دشمن داشته باشیم موفق نخواهیم شد. باید به فرمول و عناصر پیروزی هشت سال دفاع مقدس بازگردیم.
فرمانده سپاه استان البرز تاکید کرد: اگر امروز بخواهیم از محاصره اقتصادی و نظامی خارج شویم باید به نسخه نجات‌بخش قرآن‌کریم بازگردیم. باید یادمان نرود که امروز با تأسی از امام حسین(ع) می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.
مولایی با اشاره به سخنان شهید جهان‌آرا مبنی بر اینکه اگر خرمشهر سقوط کند می‌توانیم آن را پس بگیریم اما اگر ایمان سقوط کند نمی‌توان آن را پس گرفت، خاطرنشان کرد: این جملات نشان‌دهنده درک بالای رزمندگان از قرآن‌کریم و سخنان ائمه اطهار است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن سیاسی فرمانده سپاه مولایی رژه آزادی خرمشهر سوم خرداد قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است

به گزارش قدس آنلاین، «ابوعبیده» گفت که ارتش رژیم صهیونیستی پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ غزه همچنان در باتلاق غزه گرفتار شده و تنها به کشتار و ویرانی بیشتر ادامه می‌دهد.

وی گفت: دشمن صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز هنوز بدون هدف است و هیچ افق روشنی ندارد. اسرای آن (رژیم) نیز آزاد نشده‌اند اما در مقابل، مقاومت فلسطین با گذشت ۲۰۰ روز از جنگ همچنان استوار همانند کوه ایستاده است.

ابوعبیده افزود که جهان، قهرمانی و رشادت مبارزان فلسطین را مشاهده کرد؛ ضربات دردناک مقاومت تنها در زمان مقابله با حملات دشمن نبود بلکه دشمن در زمان عقب‌نشینی نیز با ضربات مقاومت مواجه شد.

ابوعبیده تأکید کرد که ضربات مقاومت به دشمن همچنان ادامه‌ دارد و اشکال جدید و متنوعی خواهد داشت. تا زمانیکه دشمن صهیونیستی به تجاوزات خود ادامه می‌دهد و همچنان در خاک سرزمین فلسطین حضور دارد، این ضربات نیز ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: نیروهای اشغالگر در تلاش هستند تا چنین به جهانیان القا کنند که بر همه گروه‌های مقاومت پیروز شده‌اند اما این یک دروغ بزرگ است.

ابوعبیده گفت: دشمن طی ۲۰۰ روز هیچ هدفی را محقق نکرده و تنها مرتکب کشتار جمعی، ویرانی و قتل‌عام شده است. ما از حقوق اساسی ملت فلسطین از جمله عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی، رفع محاصره و بازگشت آوارگان به سرزمین خود، چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

سخنگوی گردان‌های القسام همچنین تأکید کرد: دشمن سعی دارد از تمامی وعده‌های خود در مذاکرات شانه‌ خالی و وقت‌کُشی کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌ها افزایش یافت
  • بمب منفجرنشده‌ای که 100 سال زینت‌بخش یک باغچه بود! (+عکس)
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است