Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@18:28:29 GMT

تکلیف پرونده چند فوتبالیست مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۵۴۷۸

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، آرای صادره شده به شرح زیر است:

در پرونده شکایت سیداحمد صالحی از باشگاه ملوان بندر انزلی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵/۸۴۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت قرارداد و مبلغ ۱۱۶/۸۴۰/۰۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق سیداحمد صالحی محکوم شد.

در پرونده شکایت باشگاه پیکان از سیپدرود رشت در خصوص علی عباسی به پرداخت مبلغ ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت دو سال حق آموزش این بازیکن محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به واریز علی الحساب مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال به حساب فدراسیون، خواهان مکلف به پرداخت مبلغ ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت الباقی هزینه دادرسی پیش از اجرای رای می‌باشد. همچنین کمیته وضعیت درخصوص خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، مواجه با تکلیفی نمی‌باشد.

همچنین در پی شکایت یونس محمدزاده از باشگاه ماشین سازی (گسترش فولاد)، کمیته وضعیت با توجه به مراتب فوق دعوی خواهان را ثابت دانسته و مستندا به ماده ۱۹۸ قانون آیین دادرسی مدنی حکم به محکومیت خوانده به پرداخت مبلغ ۸۴/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان صادر و اعلام می‌دارد.

گفتنی است آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدید نظرخواهی خواهد بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال باشگاه پیکان ماشین سازی باشگاه پیکان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!

به گزارش بورس تابناک به نقل از  نبض بورس، الیاس طهماسبی | در تاریخ ۱۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ قراردادی با موضوع ارائه خدمات کارگزاری بیمه فی‌مابین شرکت بیمه تجارت نو و کارگزاری رسمی بیمه مهرآفرینان‌اسطوره‌بین‌الملل منعقد می‌گردد که در ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۷ نیز الحاقیه‌ای درخصوص چگونگی اجرای تعهدات بیمه‌گر با توافق طرفین ضمیمه قرارداداصلی می‌شود. پس از گذشت چندین سال دو طرف بر سر تعهدات قراردادی از قبیل کارمزد خدمات انجام شده به اختلاف رسیدند که موضوع منجر به دعوی حقوقی و صدور حکم مرجع قضایی شد. پس از یک سال اجرائیه حکم صادر گردید؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J2r

دیگر خبرها

  • پاسخ مدیر اینتر به هجمه‌ها بابت جذب رایگان طارمی
  • صادرات ۱۰۷ میلیون دلاری تعاونی‌های خراسان رضوی طی سال گذشته
  • تکلیف تغییر نام استقلال مشخص شد
  • فراز : از کمیته انضباطی بابت این رای تشکر می‌کنم
  • آزادی زندانی ۶۱ ساله یزدی با کمک یک خانواده
  • درخواست تجدید نظر اسپورتینگ بابت فرد توهین کننده به طارمی رد شد
  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد