Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دومین مجموعه پوستر از نسخه دوم انیمیشن پرفروش و پرطرفدار "زندگی پنهان حیوانات خانگی" به کارگردانی "کریس رناد" رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، دومین مجموعه پوستر از نسخه دوم انیمیشن پرفروش و پرطرفدار "زندگی پنهان حیوانات خانگی" به کارگردانی "کریس رناد" رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسخه دوم زندگی پنهان حیوانات خانگی 7 ژوئن 2019 اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را آغاز خواهد کرد. این انیمیشن در اولین نسخه خود توانست فروش فوق العاده ای را برای خود به ثبت برساند.

نسخه دوم زندگی پنهان حیوانات خانگی به صورت سه بعدی ساخته شده و تولید آن را دو کمپانی "یونیورسال استودیوز" و "ایلومینیشن اینترتینمنت" بر عهده گرفته اند.

علاوه بر هریسون فورد بازیگرانی همچون پتن اسوالت، اریک استون استریت، کوین هارت، جنی سلیت، الی کمپر، لیک بل، دانا کاروی، هانیبال بورس، بابی موینیهان، تیفانی هدیش و نیک کرول صداپیشگی در این انیمیشن را بر عهده دارند.

مکس، یک سگ خانگی است که همراه با صاحبش، کتی، در منطقه نیویورک یک زندگی اشرافی دارد. مکس با دیگر حیوانات محله که با صاحبانشان زندگی می کنند از جمله یک گربه، یک سگ، پرنده نیز رابطه دوستانه دارد. کتی یک شب یک سگ درشت هیکل به نام داک را به دلیل اینکه بی خانمان بوده همراه می آورد که شدیداً موجب آزردگی مکس می شود.

آنها همان شب بر سر جای خواب اختلاف شدیدی پیدا می کنند. مکس و داک در شهر مورد حمله یک گنگ گربه قرار می گیرند ولی یک خرگوش آنها را نجات می دهد. خرگوشی که سردسته گروهی از حیوانات است که از انسانها و رفتارشان با حیوانات متنفر است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کوین هارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم

عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم

دیگر خبرها

  • اگر حیوانات جنگل زندگی اشرافی داشتند! (عکس)
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • «پاندای کونگ‌فوکار ۴»؛ همچنان سرگرم‌کننده