Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشهر- ایرنا- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور اعلام کرد که سه نفر از چهار حفار غیرمجاز گنج در منطقه جنگلی بخش چمستان از توابع این شهرستان جان باختند.

علی اصغر خاکپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه بامداد امروز به پایگاه امداد و نجات هلال احمر منطقه، ایستگاه آتش نشانی شهرهای نور و آمل گزارش شد که پس از چهارساعت عملیات نفس گیر حوالی ساعت چهار و 30 دقیقه بامداد این افراد را از چاه خارج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این افراد در اعماق 30 متری زمین برای روشنایی از موتور برق استفاده کرده بودند که متاسفانه به علت دود و دی اکسید کربن ناشی از موتور برق دچار خفگی شدند.
به گفته وی، از این چهار نفر سه نفر تبعه افغانستان و یک نفر بومی این منطقه بود که تنها یک نفر از تبعه افغان زنده ماند و برای درمان به بیمارستان نور منتقل شد.
شهرستان نور با جمعیتی دست کم 130 هزار نفردرغرب مازندران قرار دارد.
7078 /1602/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حفاران غيرمجاز نوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۵۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت

مجید فتاح زاده گفت : شب گذشته برابر با دریافت گزارش حادثه برخورد یک دستگاه وانت نیسان و پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۵ جاده پارس آباد_ مشگین شهر(حوالی قشلاق حاج فتحعلی) نجاتگران شهرستان پارس آباد با هماهنگی مرکز کنترل عملیات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: نجاتگران هلال احمر در قالب دو تیم عملیاتی متشکل از چهار نفر با خودروی آمبولانس امدادی و ست نجات در محل حادثه حاضر شدند.

فتاح زاده اضافه کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر در این حادثه چهار فوتی را رهاسازی کرده و تحویل عوامل ذیربط دادند.

به گفته وی یک مصدوم حادثه نیز توسط عوامل اورژانس حاضر در صحنه انتقال یافت.

سرپرست معاونت امدادونجات استان اردبیل با اشاره به اینکه نجاتگران هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند، گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ همواره آماده دریافت گزارش های مردمی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • فیلم عملیات هوایی برای یافتن دختر گمشده در گلستان بعد از ۵ روز
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»
  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت