Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون دوومیدانی می‌گوید که فدراسیون جهانی دوومیدانی در مورد نمونه دوپینگ حسین کیهانی در قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ قطر توضیح خواسته و تمامی تست‌های حسین کیهانی در مسابقات گذشته منفی بوده است.

به گزارش ایسنا، بعد از اینکه آسوشیتدپرس اعلام کرد که حسین کیهانی دونده ایرانی به خاطر مثبت شدن تست دوپینگ با ماده ممنوعه اپو با محرومیت مواجه شده است فدراسیون دوومیدانی ایران اعلام کرد که این دوپینگ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی اعلام کرد: نامه‌ای شب گذشته از فدراسیون جهانی دوومیدانی IAAF به دست ما رسید که بابت نمونه حسین کیهانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا در قطر توضیحاتی را خواستند. تاکید می‌کنم این توضیح در خصوص نمونه دوپینگ حسین کیهانی در قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ در قطر بوده است و تمامی تست‌های حسین کیهانی در مسابقات گذشته از جمله بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ منفی بوده است.

وی در ادامه افزود: حسین کیهانی تمامی تمرینات خود را در ارتفاع ۲۴۰۰ متری انجام داده و تمرین در آن ارتفاع با ترشح بیشتر یک ماده در بدن همراه می‌شود که این موضوع ایجاد شائبه کرده است. ما با تمام قدرت به این مساله پاسخ خواهیم داد. در اروپا تمرین در این ارتفاع و این مورد متداول نیست و فدراسیون قطعاً در این رابطه توضیحاتی را ارائه می‌کند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در پایان گفت: با این وجود فدراسیون و کمیته پزشکی به دنبال شفافیت حداکثری و حمایت قهرمان ۳ هزار با مانع ایران است. فدراسیون دوومیدانی ایران بعد از جلسه با حسین کیهانی تمامی اسناد و توضیحات را به فدراسیون جهانی ارسال خواهد کرد و در انتظار پاسخ خواهد ماند. این قول را می‌دهم که این موضوع با شفافیت تمام به اطلاع مردم و دوستداران ورزش برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دووميداني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط‌و‌نشان ستاره رئال برای بایرن با ویدئوی کوبی برایانت

به گزارش "ورزش سه"، با پیروزی ۳-۰ رئال مادرید برابر کادیز و سپس شکست ۴-۲ بارسلونا مقابل خیرونا، تکلیف قهرمان لالیگا مشخص شد.

رئال مادرید ۸۷ امتیاز دارد، خیرونا ۷۴ و بارسلونا هم ۷۳. از نظر ریاضی هم غیرممکن است که خیرونا به سفیدپوشان برسد و بدین ترتیب رئالی‌ها قهرمان لالیگا شدند.

پس از بازی بازیکنان در زمین جشن کوچکی گرفتند و در فضای مجازی هم به یک قهرمانی دیگر با رئال مادرید واکنش نشان دادند و قهرمانی را جشن گرفتند.

جالب‌ترین واکنش متعلق به اورلین شوامنی است. او با پست ویدئویی در اینستاگرام مربوط به مصاحبه ماندگار کوبی برایانت، به رئالی‌ها یادآوری کرد که کار آنها هنوز به پایان نرسیده است.

این مصاحبه مربوط به کنفرانس خبری کوبی برایانت پس از برد در پلی‌آف ان‌بی‌ای است. او علیرغم اینکه آنها در پلی‌آف ۲-۰ جلو بودند، چندین بار هشدار داد که کارشان هنوز تمام نشده است.

شوامنی به لیگ قهرمانان اروپا اشاره دارد: جایی که متعلق به رئال مادرید است و در حالی‌که پرافتخارترین تیم رقابت هستند، می‌توانند با قهرمانی این فصل جام پانزدهم را هم به مادرید ببرند.

رقیب فعلی آنها در این راه بایرن مونیخ است. آنها چهارشنبه در دیدار برگشت میزبان باواریایی‌ها هستند و برای صعود به فینال و بازی در ومبلی تلاش می‌کنند.

دیگر خبرها

  • خط‌و‌نشان ستاره رئال برای بایرن با ویدئوی کوبی برایانت
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی