Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - استاندار کردستان در پيامي به مناسبت سوم خرداد نوشت: آزاد سازي خرمشهر يادآور قدرت و اقتدار سلاح اراده و ايمان مردم در برابر ظلم است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري کردستان؛ بهمن مرادنيا روز پنجشنبه در پيام خود آورده است: صبر و مقاومت مردم خرمشهر از ياد و انديشه‌ي تاريخ پاک نخواهد شد؛ چرا که با سلاح اراده و ايمان و تمسک به مکتب عشق و آزادگي چنان مقاومتي کردند که براي هميشه بي‌نظير ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


23 روز پيکار شبانه‌روزي جوانان اين مرز و بوم، در عمليات بيت‌المقدس باعث شد که ما درس مقاومت، ايثار و پيروزي را تفسير و معنا ببخشيم و اين بود که فتح خرمشهر تاثير گذارترين نتيجه عمليات بيت المقدس بود که 5400 کيلومتر از خاک کشور عزيزمان آزاد شد.
همت و ايمان رزمندگان اسلام حکايت دلداگي و آزادگي است و رهبر معظم انقلاب چه زيبا ميفرمايند: واقعه خرمشهر از دور يک حادثه‌ي تاريخي افتخارآميز است، ولي از نزديک شبيه يک معجزه‌ بزرگ است.
سوم خرداد روز مقاومت، ايثار و پيروزي و سالروز فتح خرمشهر را گرامي ميداريم.
بهمن مرادنيا استاندار کردستان
3034/9102
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی هواداران اراکی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی

دریافت 14 MB کد خبر 6089383

دیگر خبرها

  • خوشحالی هواداران اراکی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • ۲۰۰ روز پس از جنگ اسرائیل علیه غزه: تحلیلی از مهمترین سلاح‌های مقاومت فلسطین علیه ارتش اسرائیل (فیلم)
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • صحرای طبس تابلویی از عجز قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی
  • چرا اردنِ «هاشمی» مخالف تسلیح کرانه باختری است؟