Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@13:08:52 GMT

اولین بازیکن جدا شده از پرسپولیس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۶۷۸۹

اولین بازیکن جدا شده از پرسپولیس مشخص شد

به گزارش جهان نيوز، در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس تهران باید آخرین بازی فصل جاری خود را چهارشنبه هفته آتی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل سپاهان اصفهان برگزار کند، در روز‌های اخیر مباحث زیادی درباره نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه شنیده می‌شود.
  یکی از بازیکنانی که این روز‌ها صحبت‌های زیادی درباره جدایی اش از پرسپولیس مطرح شده علی علیپور، بهترین گلزن پرسپولیسی‌ها است که با توجه به عملکرد خوبش در این تیم و به ثمر رساندن ۵۴ گل در ۱۶۵ بازی از برخی تیم‌های اروپایی پیشنهاد‌های جدی دریافت کرده و قصد دارد در ۲۳ سالگی به جمع لژیونر‌های فوتبال ایران اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به اینکه مهاجم قائمشهری پرسپولیس یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد برای جدایی از این تیم باید نظر مسئولان باشگاه را جلب کند.

یکی از نزدیکان آقای گل لیگ هفدهم و نفر دوم جدول گلزنان هجدهمین دوره لیگ برتر ضمن تائید این موضوع در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: علیپور یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، اما اکنون فرصت لژیونر شدن او است. علی برای لژیونر شدن پیشنهاداتی هم دارد و یک تیم بلژیکی صددرصد خواهان او است. طبق بندی که در قرارداد علیپور وجود دارد، او می‌تواند با پرداخت مبلغی به باشگاه پرسپولیس از این تیم جدا شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران کپی متن خبر برچسب ها: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با ۳ گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه ۱+۴۵ را ساخت.

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آنهایی که قرارداد ۴ ساله دارند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

کد خبر 849271 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه