Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: متخلف باید مادام العمر به خاک سیاه بنشیند تا اطرافیان ببینند که محتکر به خاک سیاه نشسته و دیگر کسی برای انجام احتکار جدید تحریک نشوند.

محمد حسن نژاد، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به سریال احتکار کالاهای اساسی توسط متخلفان، اظهار داشت: اگر در یک سازمانی تخلفی صورت می گیرد باید یقه حراست آن سازمان را گرفت چراکه اگر حراست خلافکار نباشد اجازه نمی دهد هیچ کس خلافی مرتکب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: وقتی در کشور احتکار آن هم به این شدت اتفاق می افتد باید به عملکرد اداره تعزیرات شک کنیم.

حسن نژاد تصریح کرد: زمانی این احتکارها ریشه کن خواهد شد که دستگاه متولی کشف احتکار، اعم از ناجا و سازمان تعزیرات جدی عمل کنند، چشمشان را نبندند و زمانی که کالا را کشف کردند جریمه احتکار را بیش از سود احتکار اعمال کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی در ادامه یادآور شد: وقتی احتکار کشف می شود، متخلف باید مادام العمر به خاک سیاه بنشیند تا اطرافیان ببینند که محتکر به خاک سیاه نشسته و دیگر کسی برای انجام احتکار جدید تحریک نشوند.

حسن نژاد در خصوص عملکرد دستگاه های نظارتی در بحث احتکار خاطرنشان کرد: حجم اکتشاف تخلفات نشان می دهد که دستگاه های متولی امر چقدر کار خود را به درستی انجام داده و می دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: احتکار کالا محتکران قاچاق خلاف تخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۷۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع محلی از شنیده شدن صدای چند انفجار داخل پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان نفتی «العمر» در استان دیرالزور در شرق سوریه خبر دادند.

خبرگزاری اسپوتنیک هم اعلام کرد که پایگاه نظامیان آمریکایی در میدان نفتی العمر در دیرالزور سوریه با دست‌کم هفت راکت هدف قرار گرفته است.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این حمله منتشر نشده و هیچ گروهی مسؤولیت آن را به عهده نگرفته است.

گروه مقاومت اسلامی عراق پس از آغاز نبرد طوفان الاقصی بارها مواضع آمریکایی- صهیونیستی را در منطقه در راستای رویکرد خود برای مقابله با اشغالگری و توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داده است.

کد خبر 6095991

دیگر خبرها

  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند
  • لزوم مبارزه تلفیقی با آفت سپردار توت سفید در باغات سیاه ریشه
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس