Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@10:41:34 GMT

گلزار شهدای شهر بوشهر غبارروبی و عطرافشانی شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۸۲۳۵

گلزار شهدای شهر بوشهر غبارروبی و عطرافشانی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در ابتدای این مراسم با بیان اینکه مهمترین دستاورد آزادسازی خرمشهر، فرهنگی بود که در استراتژی دفاعی جمهوری اسلامی ایران ، هم در درون و هم در برون ، ثبت و ضبط شد.

وی، با بیان اینکه این فرهنگ ، طرح های توسعه طلبانه و ظالمانه دشمنان انقلاب اسلامی را به شکست مبدل نموده است گفت: حیات راستین ملت سلحشور و قهرمان ایران همچون نگینی تابناک و ستاره ­ای درخشان بر تارک تاریخ حماسه ، ایثار ، فداکاری و پایداری در جهان می­ درخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه خون پاک شهیدان و  صبر و استقامت آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس بویژه عملیات بزرگ و ظفرمندانه بیت ­المقدس که با رمز یاعلی ­بن­ابی­طالب(ع) به منظور بازپس­ گیری سرزمین های اشغالی بویژه خرمشهر آغاز شد ، آنچنان عزت و اقتدار و فرهنگ شکست ناپذیری خلق کرده است که امروز آمریکایی­ ها در مقابل این فرهنگ و قدرت که نشئت گرفته از نیروی لایزال الهی است به زانو درآمده اند.

سردار رزمجو با اشاره به الگوهای آزادی خرمشهر تصریح کرد:  آزادی خرمشهر باعث دستیابی به الگویی شد که اکنون قادر هستیم در مقابل هر دشمنی ایستادگی کنیم و اگر ما پشتیبان ولایت فقیه باشیم و همواره منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهیم می توانیم با بزرگترین قدرت های جهان مبارزه کنیم.

همچنین در پایان این مراسم گلزار شهدای بندر بوشهر گلگزاری و عطرافشانی شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود