Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:58:11 GMT

زمان قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۸۳۲۳

زمان قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال با حضور محمدحسن انصاری فر، آرش جابری، سعید نجاریان، کریم منصوری، محمدرضا غفاری و حامد نجفی در محل سازمان لیگ فوتسال برگزار شد.

مصوبات این نشست به شرح زیر است:

مقرر شد جلسه هماهنگی مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری و نیز جلسه قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در فصل ۹۹-۹۸ راس ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه مورخ ۹۸/۰۳/۱۹ در شهرستان ساری (هتل نوید) برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقرر شد جلسه هماهنگی نمایندگان سازمان لیگ فوتسال راس ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز چهارشنبه مورخه ۹۸/۰۴/۰۵ در محل آکادمی فوتبال برگزار شود.

نامه مورخ ۹۸/۰۲/۲۹ سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال مبنی بر برگزاری کلاس توجیهی داوران فوتسال شهرستان تبریز جهت اجرا مورد تصویب قرار گرفت.

کد خبر 4624578

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال لیگ برتر فوتسال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور

رئیس سازمان سنجش گفت: با توجه به اینکه حدود ۵۰ داوطلب در مناطق سیل‌زده موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.   به گزارش فارس، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: امروز حدود ۵۰۱ هزار داوطلب داریم که در آزمون تجربی شرکت می‌کنند و بیشتر داوطلبان، خانم‌ها هستند.   وی افزود: آزمون دیروز با موفقیت برگزار شد، البته با وجود اینکه تمهیدات اندیشیده شده بود حدود ۵۰ داوطلب سیل زده به آزمون نرسیدند، اما من این نوید را می‌دهم که آزمون اختصاصی را دوباره برای آن‌ها برگزار می‌کنیم و تیرماه هم میتوانند در کنکور شرکت کنند بنابراین آمادگی خود را خفظ کنند.   رئیس سازمان سنجش درباره تخلف در آزمون روز گذشته، اظهار داشت: ۴ مورد دستگیری داشتیم و این نشان میدهد که مردم عزیز به سیستم سازمان سنجش اعتماد کردند، یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسشنامه گرفت دستگیر شد، یک مورد هم در جنوب و دو مورد در غرب قصد داشتند ابزار تقلب به حوزه کنکور ببرند که دستگیر شدند.   پورعباس ادامه داد: آزمون امروز حساسیت خاصی دارد و فریبکاران بسیار تلاش کردند تا عزیزان ما را وسوسه کنند، اما تمام مخازن با امنیت کامل مسیر خود را طی کردند، امروز هم آمادگی کامل داریم و به صورت حداکثری در حال رصد هستیم امیدواریم مساله‌ای پیش نیاید. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • قرعه کشی جشنواره نوروزی ۱۴۰۳ پاکشوما برگزار شد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد