Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@21:46:13 GMT

وقتی بیل گیتس و جف بزوس اول نیستند!

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۸۴۱۲

خرداد؛ با در نظر گرفتن نسبت ثروت به تولید ناخالص داخلی می‌توان دریافت که برخی افراد از ثروتمندان حال حاضر جهان نیز ثروتمند تر بوده‌اند.
جفبزوس، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت آمازون که بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان است با در اختیار داشتن ۱۱۷ میلیارد دلار ثروت، در حال حاضر بیش از هر فرد دیگری بر روی کره زمین ثروت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانسوازبتنکورتمیرز نیز با ۵۴ میلیارد دلار، ثروتمندترین زن حال حاضر جهان است اما این افراد ثروتمندترین افراد تاریخ نبوده‌اند.
نشریه نیویورک تایمز در سال ۱۹۳۷ ثروت دیوید راکفلر، ثروتمندترین فرد آن زمان را ۱.۵ میلیارد دلار تخمین زده بود که از نظر قدرت خرید معادل ۲۶ میلیارد دلار امروز است. با این حال ثروت وی در آن زمان برابر با ۱.۶ درصد از کل تولید ناخالص داخلی آمریکا در آن سال بوده است و به این ترتیب او سه برابر جف بزوس ثروت از نظر میزان کل اقتصاد داشته است.
به گفته بلومبرگ، ثروتمندترین افراد تاریخ عبارت بوده‌اند از:
۱- دیوید راکفلر: اگر بخواهیم ثروت راکفلر را به تولید ناخالص داخلی امروز آمریکا تعمیم دهیم، وی دارای ثروتی معادل ۳۳۱ میلیارد دلار بوده است.
۲- اندرو کارنگی: یکی از بزرگ‌ترین فولاد سازان جهان با ۳۲۱ میلیارد دلار ثروت.
۳- کرلیوس واندربیلت: فعال در زمینه حمل و نقل که برای مدت‌ها انحصار راه آهن را در دست داشت. ثروت وی ۲۳۸ میلیارد دلار بوده است.
۴- یبل گیتس: ثروت ناخالص (شامل مبالغ اهدا شده به بنیاد خیریه) او ۲۱۳ میلیارد دلار است.
۵- مارکوس کراسوس: سیاستمدار رومی که ارزش امروزی ثروت او ۲۱۰ میلیارد دلار بوده است.
۶- آلن رد: دارای ۲۰۳ میلیارد دلار ثروت
۷- جان جاکوب استور: یکی از بزرگ‌ترین زمین داران نیویورک که ۱۶۹ میلیارد دلار ثروت داشته است. برچسب ها: بیل گیتس ، جف بزوس

منبع: خرداد

کلیدواژه: بیل گیتس جف بزوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA

بامداد امروز در مسابقات پلی‌آف بسکتبال NBA تیم لس‌آنجلس لیکرز در ورزشگاه کریپتو آرنا به مصاف دنور ناگتس رفت و با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۱۲ شکست خورد.

محمدرضا گلزار با حضور در محل برگزاری این مسابقه، از نزدیک تماشاگر بازی بود و تصویری هم از خودش به اشتراک گذاشت. از تصاویر منتشر شده مشخص است که گلزار در بخش VIP استادیوم نشسته است. در ورزشگاه‌های بسکتبال مخصوصا در NBA نزدیکترین جایگاه به زمین بازی و پشت نیمکت تیم‌ها گران‌ترین قیمت را دارند.

این تصویر نشان می‌دهد که محمدرضا گلزار تقریباً پشتِ نیمکت لیکرز و جایی که لبرون جیمز حضور دارد، نشسته است. بلیت‌های این جایگاه بستگی به اهمیت بازی دارد، اما برای این بازی تا حدود ۱۹۹۵ دلار (حدود ۱۲۵ میلیون تومان با نرخ دلار امروز) رسیده است.

در بازی‌های بعدی پلی‌آف همین جایگاه احتمالاً تا ۱۵ هزار دلار هم خواهد رسید.

 

tags # محمدرضا گلزار سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • (ویدئو) روایت تلخ فریدون زندی از افزایش قیمت نجومی دلار در ایران
  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • پیش‌بینی رشد اقتصادی برای کشورهای گروه ۷ و بریکس در ۲۰۲۴
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • (ویدئو) واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود
  • اینفوگرافیک| هزینه‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۳
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت