Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@09:12:55 GMT

مصوباتی که بود و نبودشان یکی است!+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۸۴۲۶

مصوباتی که بود و نبودشان یکی است!+تصاویر

جلسه شورای سلامت شهرستان کهگیلویه در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان و با حضور اعضای این شورا و برخی از مسئولین ادارات کهگیلویه برگزارشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کهگیلویه؛ جلسه شورای سلامت شهرستان کهگیلویه در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان و با حضور اعضای این شورا و برخی از مسئولین ادارات کهگیلویه برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم خنجری معاون فرمانداری کهگیلویه در این جلسه با اشاره به تصویب مصوبات مختلف در جلسات گفت: اگر قرار باشد که مصوباتی در جلسات مطرح شود و هر کس پشت گوش بیندازد و‌کارهایی که محول می شود را رها کند همان بهتر که مصوبه ای نداشته باشیم یا اینکه حداقل یک مصوبه داشته باشیم و همان یک مصوبه را عملی کنیم.

خنجری افزود: من مخالف انتقاد و پیشنهاد برای حل مشکلات نیستم اما هدف ما و شورای سلامت این است که دست در دست هم دهیم تا منافع عمومی را به حداکثر برسانیم.

وی با اشاره به موضوع مطرح شده توسط یکی از اعضا در مورد اتومبیل حمل گوشت گفت: آن چیزی که در مورد ماشین حمل گوشت مد نظر است این است که باید تهیه و مشکلات آن برطرف شود و از شهرداری می خواهیم که در حل این مشکل مجموعه مرکز بهداشت را یاری دهند. همه ما مشکلات شهرداری را میدانیم اما با حداقل امکاناتی که داریم باید تمام تلاشمان را انجام دهیم که این موضوع که به صورت مستقیم با سلامت مردم رابطه دارد را حل کنیم.

خنجری گفت: نگاه انتقادی باید به نتیجه و پیشنهاد مناسب و حل کننده ختم شود نه اینکه فقط درد ها گفته شود ولی راه چاره و درمانی در پی آن معرفی و پیشنهاد نشود.

وی افزود:وضعیت امروز در مورد کشتار غیر مجاز با سه ماه گذشته قابل قیاس نیست ولی باید بهتر از این شویم و شرایط بهتر از این باشد. کسانی هستند که ذبح غیر قانونی انجام می دهند و این را نمی شود کتمان کرد اما آن چیزی که اینجا مهم است این است که باید اینگونه ذبح ها به حداقل برسد چرا که به صورت مستقیم با سلامت و جان مردم سروکار دارد و این ممکن است سلامت بخش عمده ای از جامعه را تهدید کند.

این مسئول همچنین در مورد ترمینال بخش های سوق،چاروسا،دیشموک و شهرستان لنده گفت: این موضوع حتما باید در شورای ترافیک مورد بررسی قرار بگیرد وتمهیدات لازم اندیشیده شود تا شرایط بهتر شود. ما همیشه با این معضل روبه رو بودیم که در ساعات خاصی از روز وسایل نقلیه از ترمینال بیرون می آیند وتجمع آن ها باعث کند شدن ترافیک در خیابان های اصلی شهر می شود.

در پایان جلسه اعضا با در دست داشتن پلاکارهایی به کمپین بسیج ملی کنترل فشار خون پیوسته و از این کمپین حمایت کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت تراز آب های زیرزمینی در کهگیلویه/توقف کشت برنج با آب زیرزمینی

سید هادی خاضعی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: به دلیل اهمیت مسئله آب در کشور دولت سیزدهم تلاش‌های زیادی را برای رفع چالش‌های این بخش انجام داده است.

وی با اشاره به بخشی از این اقدامات در شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: پروژه‌های آبی در شهرستان نسبت به دوره‌های گذشته از لحاظ تخصیص اعتبار مالی و پیشرفت فیزیکی نسبتاً خوب هستند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد اتمام عملیات اجرایی و بهره برداری برخی از این پروژه‌ها در شهرستان باشیم.

خاضعی هشدار داد: در بخش آب‌های زیرزمینی شهرستان متأسفانه شاهد افت تراز آب هستیم و وضعیت منابع آب زیرزمینی نسبت به فروردین ماه سال گذشته و شرایط نرمال ۶ تا ۸ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: ممنوعیت کشت برنج تحت پوشش چاه‌های کشاورزی یکی از درخواست‌های جدی برای جلوگیری از افزایش افت آب‌های زیرزمینی است.

خاضعی افزود: برداشت آب از چاه‌ها برای انجام کشت برنج در حال آسیب زدن به سفره‌های زیرزمینی است.

وی تاکید کرد: باید کشت برنج با استفاده از آب‌های زیرزمینی در شهرستان متوقف گردد.

رئیس امور منابع آب شهرستان کهگیلویه گفت: نصب کنتور هوشمند بر روی چاه‌ها افزون بر کنترل و نظارت بر میزان برداشت آب‌های زیرزمینی از اضافه برداشت آب‌های این منابع به شدت جلوگیری می‌کند.

خاضعی افزود: با نصب کنتور هوشمند کشاورزان بیشتر از پروانه بهره برداری نمی‌توانند از چاه‌ها آب برداشت کنند.

وی در این نشست با اشاره به مشکلات ایستگاههای پمپاژ و سرآب بند جوهای سنتی ابراز داشت: این موضوع یکی از دغدغه‌های برخی از کشاورزان شهرستان بوده که نیاز به بررسی و همکاری‌های لازم نسبت به ترمیم آنها وجود دارد.

خاضعی صیانت از منابع آب‌های زیرزمینی و جلوگیری از حفر چاه غیرمجاز و پرو مسلوب المنفعه نمودن چاه‌های محفوره غیرمجاز را با توجه به اهمیتی که در جلوگیری از تشدید افت آب‌های زیرزمینی و کاهش منابع آبی و ایجاد فرو چاله‌ها و فرونشست زمین دارد، بسیار حائز اهمیت دانست.

رئیس امور منابع آب کهگیلویه پر و مسلوب المنفعه نمودن چاه‌های محفوره غیرمجاز، نصب کنتور هوشمند بر روی چاه‌ها و تمدید پروانه‌ها را از اولویت‌های کاری اداره مربوطه عنوان کرد.

کد خبر 6088552

دیگر خبرها

  • افت تراز آب های زیرزمینی در کهگیلویه/توقف کشت برنج با آب زیرزمینی
  • احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی
  • مداوای بچه کفتار توسط مرد دوست دار محیط زیست
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه برگزار می شود
  • موضوع اصلی شورای سلامت استان بوشهر در سال جاری پسماند است