Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه 20 در جلسه آموزشی ویژه تیم نظارت میدانی پارکینگ های پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در مراسم لیالی قدرگفت: اپلیکیشن پارکینگ آنلاین با هدف رضایتمندی شهروندان و زائران در مراسم لیالی قدر قابل نصب و استفاده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  شبکه خبری تهران نیوز، فرهاد افشار ظهر امروز در جمع تیم نظارت میدانی ویژه پارکینگ های پیرامون حرم در مراسم لیالی قدر افزود: با استفاده از تکنولوژی و روش های نوین، خدمات عمومی و رفاهی با سرعت و کیفیت بیشتری به شهروندان ارائه می شود و موجبات رضایتمندی آنها را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشار افزود: کمبود فضای پارک و همچنین دستیابی زائران به پارکینگ های پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) همواره از مهمترین دغدغه های شهروندان در مراسم لیالی قدر بوده است که با راه اندازی اپلیکیشن موبایلی این مسئله مرتفع شده است و زائران برای پارک خودرو مشکلی نخواهند داشت.

شهردار منطقه ۲۰ افزود: با استفاده از این اپلیکیشن لیست پارکینگ ها قابل مشاهده است و شهروندانی که می خواهند در مراسم لیالی قدر حرم حضرت عبدالعظیم(ع) شرکت کنند، می توانند نزدیک ترین پارکینگ به مکان مورد نظر خود را رزرو کنند.

بر اساس این گزارش نرم افزار پارکینگ آنلاین با عنوان «بی پارک» در سه نسخه اندروید، وب و IOS قابل نصب است و آمار لحظه ای پارکینگ ها، ظرفیت آنها، تعداد خودروهای خارج شده، پلاک خودروهای پارک شده از طریق این نرم افزار امکان پذیر است.

امکان مسیریابی به پارکینگ مورد نظر از طریق این اپلیکیشن از قابلیتهای دیگر این نرم افزار است و نصب این نرم افزار از طریق برنامه کافه بازار، مای کت، سیب اپ و پرتال شهرداری منطقه ۲۰ فراهم است.

جلسه آموزشی اپلیکیشن بی پارک با حضور شهردار منطقه، مدیران ارشد، معبربانان، شهربانان و حریم بانان شهرداری منطقه ۲۰ با هدف معرفی و آشنایی تیم نظارت میدانی پارکینگ های پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در سوله بحران ساختمان مرکزی شهرداری منطقه ۲۰ برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، به همت جامعه قرآنی مساجد، مراسم افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد همراه با برپایی پانزدهمین کرسی تلاوت قرآن کریم در این مسجد برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور علیرضا خراشادی‌زاده، محمدعلی دوستی و جمعی از فعالان و پیشکسوتان قرآن برگزار خواهخد شد.

در این محفل، قاری بین‌المللی جهان اسلام، امیر لعل اول به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و محمد دادگر از حافظان قران قران قرائت می کند.

این محفل یکشنبه شب‌های اول هر ماه شمسی برگزار می‌شود که در این ماه همزمان با دوم اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا در بخش رضویه، جاده میامی، بعد ازمعاینه فنی روستای خادم آباد همراه با افتتاحیه پایگاه قرآنی برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • غبار روی کوه های تهران مه است یا آلودگی هوا؟ | فقط این منطقه غربی تهران هوای پاک دارد
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • افزایش دوربین‌های ترافیکی سطح شهر در زنجان