Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- مديرکل ورزش و جوانان آذربايجان غربي گفت: هفت ميليارد و 500 ميليون ريال براي خريد و نصب مدرن ترين کف پوش در سالن غدير اروميه که يکي از الزام هاي اساسي براي برگزاري ديدارهاي هفته سوم ليگ ملت هاي واليبال /2019/ بود، هزينه شد.

عبدالله چمن گلي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: آماده سازي سالن 6 هزار نفري غدير اروميه براي ميزباني شايسته در ديدارهاي هفته سوم ليگ ملت هاي 2019 واليبال ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: تمامي تجهيزات و عمليات لازم از قبيل تهيه و خريد کفپوش مخصوص، نصب 2 هزار و 460 عدد لامپ روشنايي، يکهزار و 700 عدد صندلي، زيباسازي و رنگ آميزي سالن در حال انجام بوده و در مراحل پاياني است.
وي بيان کرد: اتصال اينترنت پرسرعت نيز از ديگر کارهاي اساس است که با همکاري مديران شرکت مخابرات آذربايجان غربي حل و فصل شد و همچنين آسفالت و زيباسازي محوطه سالن اجرا شد و بر اساس زمانبندي آماده سازي سالن تا موعد مقرر به پايان مي رسد.
وي اضافه کرد: براي ايجاد شور و نشاط اجتماعي و ارج نهادن به خواسته مردم در سه نقطه از شهر اروميه براي پخش مستقيم ديدارهاي هفته سوم ليگ ملت هاي 2019 واليبال فضاي خاص طراحي شده است.
مديرکل ورزش و جوانان آذربايجان غربي اعلام کرد: اين مکان ها شامل پارک تخم مرغي، پارک اللرباغي و خيابان حجت الاسلام حسني بوده و ويدئو پروژکتورهايي براي پخش مستقيم و تماشاي آن در اين فضاهاي آزاد و اماکن عمومي طراحي شده است.
چمن گلي ادامه داد: براي پخش ديدارهاي هفته سوم ليگ ملت هاي 2019 واليبال هماهنگي هايي با فرمانداران و روساي ادارات ورزش و جوانان شهرستان هاي استان براي نصب ويديو پروژکتور در دستور کار قرار گرفته است.
وي اظهار داشت: 17 کميته در بخش هاي مختلف با حضور مديران دستگاه هاي اجرايي براي هر چه بهتر برگزار شدن اين رقابت ها در استان تشکيل شده است تا شاهد ميزباني با کيفيت باشيم.
وي با اشاره به پوشش خبري اين رقابت ها گفت: 32 خبرنگار از خبرگزاري ها و رسانه هاي مختلف استان براي پوشش خبري اين رقابت آماده شده اند که چهار نفر از اين تعداد را عکاسان حرفه اي خبري تشکيل مي دهند.
به گزارش ايرنا هفته سوم ليگ ملت‌هاي واليبال از 24 تا 26 خرداد ماه امسال به ميزباني اروميه و با حضور تيم‌هاي ايران، کانادا، لهستان و روسيه در سالن 6 هزار نفري غدير اروميه برگزار خواهد شد.
امسال واليبال اروميه سهم مهمي در ترکيب تيم ملي بزرگسالان دارد به طوري که هفت بازيکن اروميه اي به نام هاي «سعيد معروف، امير فلاحت خواه، ميلاد عبادي پور، مرتضي شريفي، ميثم صالحي، اميرحسين توخته و محمدرضا حضرت پور» در پست هاي مختلف در ليست 28 نفري «ايگور گولاگويچ» قرار گرفتند.
سال گذشته نيز سعيد معروف، ميلاد عبادي پور، اميرحسين توخته، محمدرضا حضرت پور و مرتضي شريفي پنج بازيکن اروميه اي حاضر در ليگ ملت هاي 2018 واليبال بودند.
9918/3072
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی شهر جدید سهند به عنوان اولین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی دولتی‌ساز در سطح استان آذربایجان شرقی شناخته می‌شود که افتتاح این مجموعه آموزشی در خدمت‌رسانی به شهر جدید سهند، شهرستان اسکو، آذرشهر و سایر شهر‌های اطراف موثر خواهد بود.

این مدرسه هوشمند با مساحت بیش از ۱۸۰۰ متر مربع و محوطه ۱۱۰۰ متر مربع، دارای آسانسور ۲۰ نفره و برانکاردبر بوده و امکانات ویژه‌ای چون آزمایشگاه، سالن چندمنظوره، ۴ کارگاه و ۲۰ فضای آموزشی ، سالن ورزشی و... را داراست که با هزینه کرد ۳۵۰ میلیارد ریال توسط شرکت عمران شهر جدید سهند احداث و هوشمندسازی شده است.

با افتتاح و بهره‌برداری از این مدرسه سرانه آموزشی کودکان استثنایی در سطح شهرستان افزایش بیش از دوبرابری خواهد یافت. 

آیتم‌های هوشمندسازی مدرسه شامل موارد زیر است:

کنترل هوشمند سیستم سرمایشی و گرمایشی تمامی فضا‌ها با قابلیت تعریف زمان بندی در راستای مدیریت مصرف انرژی، کنترل و مونیتورینگ از راه دور و اجرای سناریو‌های متفاوت برای فصل مختلف سال

نصب دوربین‌های هوشمند برای کنترل تردد در کریدورها، فضا‌های آموزشی و محوطه بیرونی 

نصب دوربین هوشمند با قابلیت ضبط برنامه‌های کلاس‌ها به منظور تولید محتوای آموزشی

نصب سنسور‌های حرکتی هوشمند برای کنترل سیستم امنیتی تردد‌ها و اتوماتیک سازی روشنایی فضا‌های آموزشی

نصب رله‌های کنترلی برای هوشمندسازی پرده‌های اتاق‌های مدیریت، معاونت و سالن همایش

نصب کلید‌های فول هوشمند در اتاق‌های مدیریت، معاونت‌ها و سالن‌ها

نصب آیفون تصویری هوشمند با قابلیت کنترل از اتاق مدیریت و اتاق معاونت ورودی و همچنین از راه دور توسط گوشی موبایل

نصب دو عدد تاچ پنل لمسی در اتاق مدیریت و اتاق معاونت ورودی جهت مونیتورینگ و کنترل کلیه سیستم‌های هوشمند

پیاده سازی سیستم صوتی حرفه‌ای برای سالن همایش و سالن ورزشی

کنترل ورود و خروج سالن‌های همایش و ورزشی با امکان تعریف رمز، کارت و اثرانگشت جهت ایجاد دسترسی‌های متفاوت برای افراد مختلف.

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • بررسی لایحه کمک‌هزینه شهرداری شیراز برای کرایه سفر
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟