Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:44:31 GMT

مشارکت مردم برای تحقق اهداف پدافند غیرعامل جلب شود

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۹۰۴۵

مشارکت مردم برای تحقق اهداف پدافند غیرعامل جلب شود

رشت - ایرنا - فرماندار آستانه اشرفیه بر ضرورت جلب مشارکت مردم در جهت تحقق اهداف و برنامه های شورای پدافند غیر عامل این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، رحیم حیدری روز پنجشنبه در جمع مسئولان و دبیران کمیته های شورای پدافند غیر عامل شهرستان اظهار داشت: بالا بردن سطح آگاهی جامعه در تحقق اهداف شورای پدافند غیر عامل موثر بوده و بسیاری از آسیب های این بخش را کاهش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مردم را از ارکان اصلی پدافند غیر عامل دانست و ادامه داد: در هر کجا که پدافند غیر عامل اثرات مثبتی داشته باشد بدون تردید رضایتمندی مردم را خواهیم داشت.
حیدری با بیان اینکه تعامل ، همکاری و برنامه ریزی شورای پدافند غیر عامل موجب خواهد شد تا مردم در آرامش و امنیت زندگی کنند افزود: توجه به پدافند غیر عامل، از آسیب دیدگی بسیاری از زیرساخت های جامعه در مقابل خطرات احتمالی جلوگیری کرده و موجب می شود مردم بیشتر اطمینان کنند.
فرماندار آستانه اشرفیه اظهار داشت: هم اکنون پنج کمیته شورای پدافند غیر عامل این شهرستان شامل کمیته مقابله با تهدیدات بیوتروریسم ، کمیته انرژی - پشتیبانی شهری و زیربنایی ، کمیته امنیتی ، انتظامی ، سلامت و بیولوژیک ، کمیته صنعت ، بازرگانی و کشاورزی و کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات و مشارکت مردمی فعالند ضمن آنکه واحد روابط عمومی شورای پدافند غیر عامل این شهرستان نیز با هدف اطلاع رسانی صحیح و به موقع آغاز به کار کرده است.
به گفته حیدری هر یک از کمیته های فوق ماهانه یک جلسه را در دستور کار خود دارند و برنامه های این کمیته ها نیز به سمت مردم محوری سوق داده خواهد شد تا عموم مردم منطقه در این خصوص مشارکت داشته باشند.
فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه سال گذشته به عنوان فرمانداری برتر شورای هماهنگی پدافند غیر عامل استان گیلان معرفی شد.
هراقدام غیرمسلحانه‌ای که موجب کاهش آسیب‌پذیری نیروی انسانی، ساختمان‌‌ها، تاسیسات، تجهیزات، اسناد و شریان‌های کشور در مقابل عملیات خصمانه و مخرب دشمن شود، پدافند غیرعامل است.

** برگزاری جلسه بزرگداشت روز جهانی قدس
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا رحیم حیدری فرماندار آستانه اشرفیه در جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس گفت: امروز دشمنان نظام تلاش می کنند تا با فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه مردم را از انقلاب دور کنند.
وی حضور مردم در عرصه های مختلف را عامل مهم شکست دشمنان انقلاب دانست و با اشاره به اهمیت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: به این منظور برگزاری راهپیمایی باشکوه و با حضور حداکثری در روز جهانی قدس امسال از اهمیت بسزائی برخوردار است.
راهپیمایی روز جهانی قدس امسال ساعت 11 از محل کانون بسیج جوانان آستانه اشرفیه آغاز و تا حرم مطهر سید جلال الدین اشرف (ع) ادامه خواهد داشت.
شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر ، 105 روستا و حدود 108 هزار نفر جمعیت در شرق استان گیلان واقع است.
7287/2007/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پدافند غير عامل آستانه اشرفيه گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

 اسماعیل زارعی کوشا امروز شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه در هر جلسه شورای برنامه ریزی استان ۲ دستگاه اجرایی گزارش برنامه و اجرای کار خود را باید ارائه دهند، اظهار کرد: اجرای مصوبات شورای برنامه‌ریزی استان کردستان و لزوم مشارکت در جلسات آن برای همه‌ی دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

وی، در ادامه جهش تولید را تکلیفی دانست که رهبری بر عهده همه گذاشتند، افزود: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

استاندار کردستان مطالبه تحقق شعار سال از سوی همه را یک وظیفه مهم ذکر کرد و ادامه داد:تحقق شعار سال بی شک جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی افتد لذا باید به این مساله هم توجه اساسی شود.

وی تاکید کرد که جهش تولید فقط یک فرایند کمی نیست، بلکه این مهم شامل کیفیت هم می شود به عنوان مثال در بخش کشاورزی افزایش کیفیت در کشت و تولید محصولات کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد.

 استاندار کردستان، با اشاره به اینکه برنامه های رشد تولید باید براساس شاخص عددی مشخص باشد، خاطرنشان کرد: در امر تولید فرمانداران و بخشداران با توجه به ظرفیت موجود در منطقه و با مشارکت دادن مردم در راستای افزایش تولید و ثروت اقدام کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود