Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر از توقیف یک کامیون تانکردار که حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق بود، خبر داد. ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بساطی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان شاهین‌شهر استان اصفهان، مطلع شدند یک کامیون تانکردار در حال تخلیه سوخت در یک شرکت است که بلافاصله به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این خودرو 30 هزار لیتر گازوئیل را حمل می‌کرد که مدارک ارائه شده توسط راننده جعلی و فاقد اعتبار بود و کامیون توقیف شد.

قاچاق سوخت به افغانستان معضل جدی سیستان و بلوچستان استپلیس در مبارزه با قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان مظلوم است/ اقدامات قاچاقچیان سوخت محکوم شود+فیلملرستان|محموله قاچاق زغال در کوهدشت توقیف شد

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص راننده و مدیر شرکت دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان سوخت و افرادی که ذخایر ملی کشور را تاراج می‌کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

انتهای یپام/ ز

R41346/P/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: سوخت‌های قاچاق به ارزش سه هزار میلیارد ریال، از مخازن و محل‌های دپو گازوئیل در چند منزل کشف شد.

سردار علی اکبر جاویدان گفت: در این زمینه ۱۷ فروند قایق موتوری فعال در قاچاق سوخت توقیف، ۲۶۵ عدد انواع مخازن فلزی و پلاستیکی آغشته به سوخت جمع آوری و ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت امحا و تخریب شد.

بیشتر بخوانید؛ کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز