Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@21:24:37 GMT

123 سری جهیزیه بین زوج های جوان خراسان رضوی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۹۱۰۲

123 سری جهیزیه بین زوج های جوان خراسان رضوی توزیع شد

مشهد- ایرنا- 123 سری جهیزیه روز پنجشنبه با حضور مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) بین زوجهای جوان استان خراسان رضوی توزیع شد.

مسئول امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: زوج های جوانی که در روستاها و مناطق کم برخوردار استان حضور دارند و دستکم 2 سال از مدت زمان عقد آنها گذشته و زیرپوشش هیچ نهاد خاصی نیستند توسط روحانیون مستقر و طرح هجرت روستاها شناسایی شده و اقلام جهیزیه بین آنان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام حسین علی رحمتی افزود: جهیزیه اهدایی شامل 12 قلم کالا از جمله یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، اجاق گاز، پتو و دیگر لوازم زندگی می باشد که ارزش هر سری آن دستکم 150 میلیون ریال است.
وی اظهار داشت: از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هزار سری جهیزیه در کشور توزیع شده که بیشترین آن مربوط به خراسان رضوی است.

*کار فرهنگی با پیوست اجتماعی
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: رسالت امروز این سازمان فقط امور فرهنگی نیست زیرا کار فرهنگی بدون پیوست اجتماعی خروجی ندارد و برای خروجی موثر باید به سبد معیشت مردم هم توجه کنیم.
حجت الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی با بیان اینکه مبلغان باید نسبت به مسائل اجتماعی هم دغدغه داشته باشند افزود: امامت جماعت فقط محدود به داخل مسجد نیست. وقتی امامت جماعت را پذیرفته باشیم یعنی امام محله و روستا هستیم و هر اتفاقی باید از طریق مسجد اداره شود.
وی اظهار داشت: مبلغان باید برای حل مشکلات مردم و جامعه خدمت رسانی و تلاش کنند زیرا تنها با نشستن و دعا کردن کاری انجام نمی شود.

* توجه به مسجد محوری
مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) هم گفت: طرح 'مسجد احسان' از جمله طرحهای این بنیاد است که با محوریت مساجد دنبال می شود.
سید امیر حسین مدنی افزود: توزیع هزار سری جهیزیه شامل 12 تا 16 قلم کالا بین زوج های نیازمند از برنامه های این طرح است.
وی اظهار داشت: ارائه خدمات اجتماعی در کنار خدمات امدادی و بهداشتی از جمله فعالیتهای بنیاد احسان ستاد اجرایی حضرت امام (ره) است که در هر سال انجام می شود.
7507 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي توزيع جهيزيه زوج هاي جوان خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد ارک تهران میزبان عزاداران شهادت امام صادق(ع) می شود

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت امام صادق (ع) به این مناسبت مراسم عزاداری در مسجد ارک برگزار می‌شود.

در این مراسم منصور ارضی به مرثیه خوانی و حجت الاسلام عباس صراف به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

زمان برگزاری جمعه ۱۴ اردیبهشت، بعد از نماز مغرب و عشاء در محل خیابان پانزده خرداد، مسجد ارک است.

کد خبر 6094908 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • مسجد ارک تهران میزبان عزاداران شهادت امام صادق(ع) می شود
  • به صدا درآمدن زنگ روز معلم در مدرسه دخترانه شهید امام بخش + تصاویر
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی