Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@05:58:59 GMT

خسارت ۵۰ میلیارد ریالی سیلاب در داورزن

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۹۲۳۴

خسارت ۵۰ میلیارد ریالی سیلاب در داورزن

سرپرست فرمانداری داورزن گفت: بر اثر بارش‌ها و جاری شدن سیلاب از یک روز گذشته ۵۰ میلیارد ریال به تأسیسات و زیرساخت‌های داورزن خسارت وارد شده است.

علیرضا عبداللهی‌بید در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا عنوان کرد: سیلاب به باغات، محصولات کشاورزی، راه‌ها و منازل روستایی دو منطقه روستایی "علی آباد" و "نهالدان" شهرستان داور زن خسارت وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در اثر جاری شدن سیلاب به ۲۳ منزل مسکونی روستای علی آباد آسیب وارد شد و همچنین به تعدادی از قنوات، باغ‌ها و اراضی این روستا نیز خسارت وارد شد.

سرپرست فرمانداری داور زن گفت: روز گذشته ستاد مدیریت بحران شهرستان در وضعیت آماده‌باش کامل قرار داشت و با تلاش عوامل راهداری، امدادی و نیروهای بسیج مردمی راه‌های روستایی مسدود شده، بازگشایی گردید.

معاون عملیات آتش‌نشانی نیز سبزوار عنوان کرد: در پی بارش‌های عصر روز گذشته ۱۳ مورد آب‌گرفتگی منازل و معابر در سبزوار اتفاق افتاد.

هادی زارعی به ایسنا گفت: آتش‌نشانان با حضور در محل‌هایی که دچار آب‌گرفتگی شده بودند، به یاری همشهریان شتافتند. مأموران آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات لازم و استفاده از کفکش‌ها نسبت به رفع آب‌گرفتگی منازل شهری اقدام کردند.

وی اظهار کرد: پس از هشدار هواشناسی و بارندگی شدید و احتمال آب‌گرفتگی مأموران آتش‌نشانی سبزوار برای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان به حالت آماده‌باش در آمدند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل منطقه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سبزوار گفت: دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه (روستای ساروق) مفقود شده اند که تیم عملیاتی جمعیت هلال‌احمر سبزوار در حال جستجو برای پیدا کردن این کوهنوردان است.

ابوالفضل رفیعی افزود: بر اثر سیلاب و ورود گل و لای، محور روستایی ساروق داورزن مسدود شد که با تلاش بی وقفه نجاتگران هلال احمر، این مسیر بازگشایی و امداد رسانی به دو خودرو گرفتار در سیلاب، انجام شد.

وی گفت: سیل امروز همچنین یک پل در مسیر جاده روستایی بهانگر داورزن را تخریب و موجب انسداد این محور شد.




دیگر خبرها

  • ۳۰ میلیون مترمکعب روان آب در سازه‌های آبخیزداری بوشهر استحصال شد
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • بازگشت سیلاب به «بهانگر» در داورزن و تخریب پل ارتباطی روستا
  • مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن
  • ۱۳۰ مورد تخلیه آب از منازل و امدادرسانی به ۱۴۰ خودرو و ۲۴۰ خانوار متاثر از شرایط جوی اخیر
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب