Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه با حضور در بخش ایران چهارمین دوره دوسالانه نمایشگاه بین المللی «فاین کرافت» از آثار ۱۰ هنرمند ایرانی حاضر در این نمایشگاه بازدید کرد.
در این بازدید که حدود ۲ ساعت به طول انجامید، سفیر کشورمان ضمن گفتگو با هنرمندان و مسئولان بخش ایران، با تمجید از آثار حاضر در نمایشگاه گفت: هنر بدیع به کار رفته در این آثار که با بهره گیری و الهام از صنایع دستی صورت گرفته، موجب شده تا شکوه و جلوه دیگری از این هنر جدید و تاثیرگذار برای مخاطبان نمایش داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تاکید بر حضور فعال هنرمندان ایرانی در نمایشگاه‌های بین المللی، این اقدام را در راستای تحقق دیپلماسی هنر و به منظور درک متقابل ملت‌های جهان مهم ارزیابی کرد.
شایان ذکر است در این نمایشگاه که تا ۵ خرداد ماه برپا خواهد بود ۱۰ نفر از مجسمه‌سازان و هنرمندان سفالگر ایرانی آثار خود را در دوسالانه‌ی فاین‌کرفت فرانسه به نمایش گذاشته اند که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفته است.
انجمن هنرمندان سفالگر با حمایت و همکاری اداره کل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد، سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و سفارت ایران در پاریس در این دوره حامی این هنرمندان بوده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت خارجه بهرام قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در فرانسه در ارتباط با وقایع بخش کنسولی

سفارت ایران در فرانسه اعلام کرد منطبق با سنت ایرانی و اسلامی " رافت و بخشش "، تصمیم گرفته است در پرونده حادثه امنیتی روز جمعه، به عنوان شاکی خصوصی، اقدامی انجام ندهد و حتی شکایت خود در پرونده جنایی ایجاد آتش‌سوزی سپتامبر ۲۰۲۳ را نیز پس بگیرد.

به گزارش ایسنا، سفارت ایران در فرانسه اعلام کرد در پی تماس های مکرر از سوی رسانه های فرانسوی که علاقمند بوده اند در باره موضع سفارت در خصوص پرنده قضایی باز شده علیه فردی که در تاریخ جمعه ۱۹ آوریل ۱۴۰۳، با به تن کردن یک جلیقه انفجاری غیر واقعی، به یکباره وارد بخش کنسولی سفارت ایران شده و برای چند ساعت باعث بوجود آمدن فضایی از ارعاب شد و با توجه به سن نامبرده و شکنندگی وضعیت روحی روانی و جسمانی وی و با توجه به این که وی عامل آتش زدن بخش کنسولی سفارت در سپتامبر ۲۰۲۳ نیز بوده است، سفارت بر این اعتقاد است که این فرد ایرانی الاصل، به رغم اقدام جنایی اش، شخصا قربانی فضای ایران هراسی بوجود آمده و ترویج شده از سوی افراد، گروه ها و لابی های ضد ایرانی است و در نتیجه ، منطبق با سنت ایرانی و اسلامی " رافت و بخشش "، سفارت تصمیم گرفته است در این پرونده در دست بررسی ، به عنوان شاکی خصوصی، اقدامی انجام ندهد و حتی شکایت خود در پرونده جنایی ایجاد آتش سوزی سپتامبر ۲۰۲۳ را نیز پس بگیرد.

سفارت امیدوار است این تصمیم - که نشان میدهد نمایندگی های دیپلماتیک ایران در سراسر جهان، قبل از هر چیز، و صرف نظر از باورهای ایرانیان، به عنوان " کانون " های واقعی خانوادگی برای همه ایرانیان، می باشد- به این فرد اجازه خواهد داد خود را باز یابد و به زندگی عادی برگردد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • ببینید | بازدید دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران از نمایشگاه محصولات نظامی روسیه
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در فرانسه در ارتباط با وقایع بخش کنسولی
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر