Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@22:03:54 GMT

سیلاب جان یک نفر را در خراسان رضوی گرفت

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۹۶۱۲

سیلاب جان یک نفر را در خراسان رضوی گرفت

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان درگز گفت: شب گذشته یک جوان براثر بی‌احتیاطی در رودخانه سیلابی درونگر افتاد و جان خود را از دست داد.

محمد ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شب گذشته ۳ جوان در محدوده روستای گلریز در فاصله ۶ کیلومتری شهر درگز قصد عبور از آبنمای رودخانه درونگر را داشتند که سیلابی شدن رودخانه و شدت جریان آب و بالا آمدن سطح آن یکی از این افراد را با خود برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در این حادثه دو نفر دیگر از دوستان این جوان تلاش کردند وی را از رفتن بر روی آبنمای رودخانه منصرف کنند اما در حین عبور، سیلاب او را با خود برد. به رغم تلاش‌هایی که شب گذشته برای پیدا کردن این جوان توسط نیروهای هلال‌احمر، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، هنگ مرزی، پلیس و… صورت گرفت اما به دلیل تاریکی و شدت سیلاب ادامه تفحص به صبح امروز موکول شد.

ابراهیمی اعلام کرد: از اولین ساعات صبح امروز مجدد تمام نیروها بسیج شدند تا هر هزار متر توسط یک گروه تفحص شود اما بعد از مدت کوتاهی پیکر بی‌جان این جوان توسط نیروهای انتظامی و هنگ مرزی کشف شد.

وی عنوان کرد: سرانجام پیکر بی‌جان این جوان ۲۳ ساله در ساعت ۸ صبح امروز در محل روستای "توقی" کشف و تحویل نیروهای انتظامی گردید.

ابراهیمی در پایان با توجه به ادامه بارندگی‌ها از شهروندان خواست، با توجه به پرآب شدن رودخانه‌ها و مسیل‌های شهرستان در پی بارش ۴۸ ساعت گذشته از رفتن به کنار رودخانه‌ها و قرار گرفتن در مسیل‌ها به جد پرهیز کنند و هشدارهای مسئولان محلی در خصوص عدم تردد و اتراق در مناطق پر خطر را جدی بگیرند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سیل خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش‌ بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: طی امروز و فردا همچنان احتمال رگبار و رعد و برق با شدت کمتر نسبت به روز‌های گذشته در پاره‌ ای از مناطق شمالی و ارتفاعات استان وجود دارد.

  محمد غیوری‌ خواه افزود: روز سه‌ شنبه سامانه دیگری به استان وارد می‌ شود و تا روز پنجشنبه شاهد رگبار باران خواهیم بود.    وی ادامه داد: روند افزایش تدریجی دما تا روز چهارشنبه ادامه دارد اما روز پنجشنبه دما به‌ صورت قابل‌ ملاحظه‌ ای کاهش می‌ یابد.   غیوری خواه گفت: امروز آسمان مشهد نیمه‌ ابری است و در ساعات بعد از ظهر در پاره‌ ای از نقاط احتمال بارش باران وجود دارد.

دیگر خبرها

  • غرق شدن جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک
  • دستگیری محکوم متواری در گلوگاه
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • جریان شدید آب جان دو جوان فراشبندی را گرفت
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • نگاهی به وضعیت بارندگی‌ها و سیلاب در نقاط مختلف انابد + فیلم
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی