Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد- ایرنا - استاندار یزد، سرپرست فرمانداری اردکان و مدیران شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در نشستی تاکید کردند، همزمان با عید فطر، ساخت مجتمع تفریحی، رفاهی و ورزشی چادرملو اردکان آغاز شود.

به گزارش ایرنا نماینده اردکان در مجلس روز پنجشنبه در این نشست با گرامیداشت سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر، روز ایثار و مقاومت گفت: حضرت امام(ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و رهبر معظم انقلاب نیز فتح خرمشهر را تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی اسلام بر کفر دانستند، در واقع فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش‌های اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدرضا تابش با بیان اینکه ما در این جنگ، ابهت 2 ابرقدرت شرق و غرب را شکسته ایم ادامه داد: هماهنگی ارتش و سپاه، حمایت موثر دولت وقت، انسجام ملی، پشتیبانی از رزمندگان و اتکال به خداوند از جمله رموز این موفقیت بزرگ است.
نماینده مردم اردکان در مجلس با تاکید بر اینکه در حال حاضر نیز دشمن جنگی پیچیده و تمام عیار را به خصوص در بخش اقتصادی آغاز کرد، گفت: باید با تلاش بیشتر و رسیدگی به خواست و مطالبات مردم، کاهش مشکلات آنان و تقویت همدلی و اتحاد ملی، در این مصاف نابرابر، یکبار دیگر دشمنان قسم خورده انقلاب را ناکام گذاریم.
تابش در بخشی از سخنانش با اشاره به تعهد شرکت چادرملو جهت احداث مجتمع تفریحی، رفاهی و ورزشی عنوان داشت: در مراسم کلنگ زنی این پروژه، مسئولان دولتی حاضر بر همراهی کامل و کمک به اجرای آن تاکید داشتند و انتظار بود در این راستا با مسئولیت پذیری بیشتری قدم برداشته می شد و تعللی صورت نمی گرفت.
نماینده مردم اردکان این طرح مهم را در راستای ایفای تعهدات اجتماعی صنایع فولادی، مورد مطالبه مردم، دارای منافع عمومی و موجب افزایش شاخص های رفاهی و زیست محیطی شهرستان برشمرد گفت: در دفاع از حقوق مردم، با هیچ فرد و مسئولی تعارف نداریم و باید هرچه سریعتر موانع این پروژه با رعایت قانون و تعامل سازنده تر دستگاه های مرتبط برطرف شود.
در این نشست، محمدعلی طالبی استاندار یزد با اشاره به رفع بخشی از مشکلات و مشخص شدن روند حل مسائل باقیمانده عنوان کرد: طی هفته آینده موارد باقیمانده نیز در نشست مشترکی رسیدگی خواهد شد و احداث این پروژه همزمان با عید سعید فطر در شهرستان اردکان آغاز می شود.
مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
۷۵۴۴/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مجتمع رفاهي چادرملو اردكان شهرستان اردكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از اجرای طرح اضطراری برای حل مشکل بی‌آبی ۲۸ روستای سیلزده مجتمع بندینی زرآباد خبر داد و افزود: ناوگان آبرسانی سیار در سطح این شهرستان فعال است.

علیرضا قاسمی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در بازدید از مناطق سیل زده اظهارکرد: سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و طوفان بی‌سابقه‌ باعث آسیب‌های بسیار زیادی به تأسیسات آب شد، به طوری‌که ۲۹۵ روستا و ۶ شهر سیستان و بلوچستان دچار بی‌آبی شدند.

وی با بیان اینکه ۱۲ شهرستان سیستان و بلوچستان به دلیل تشدید بارش‌ها در محاصره سیل قرار گرفتند، افزود: در روستاهایی که امکان تردد وجود داشت و سیلاب در محل جاری نبود، نسبت به رفع فوری خسارت‌ها و برقراری آب در شبکه روستاها و شهرهای درگیر اقدام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به آسیب خط اصلی مجتمع ۲۸ روستایی بندینی در شهرستان زرآباد بیان کرد: با توجه به جاری بودن آب در محل شکستگی خط انتقال اصلی مجتمع، برای رفع فوری مشکل بی‌آبی مردم اجرای ‌طرح موقت و اضطراری در دستورکار آبفا قرار گرفت که اکنون در حال اجراست.

وی از فعالیت تانکرهای آبرسانی سیار در زرآباد خبر داد و گفت: آب آشامیدنی مردم از طریق ناوگان آبرسانی سیار در حال تأمین است تا آسیب‌های وارده ترمیم و آب پایدار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • وحیدی: زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل باید مورد استفاده عموم قرار گیرد
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز