Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در حاشیه همایش بزرگداشت آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و بخصوص عملیات بیت المقدس در آزادسازی خرمشهر برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا از رسالت‌های اصلی ما به شمار می رود.

وی افزود: مقاومت و ایستادگی مردم خرمشهر در دوران دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست و ما نیز وظیفه خود می دانیم تا دغدغه های مردم این منطقه را به حداقل برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان گفت: در زمینه لایروبی اروند نیز اقدامات لازم صورت گرفته و رئیس جمهوری نیز دستورات لازم را صادر کرده و جلسات نهایی با طرف عراقی انجام شده است.

وی تصریح کرد: امید است که طرف عراقی اقدامات لازم را در این زمینه صورت داده و عملیات اجرایی این لایروبی را به زودی آغاز کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استانداری استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بزودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیأت مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیأت مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورتجلسه‌ای هم در این خصوص به امضای طرفین رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۳۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری غیردولتی در بنادر کشور تحقق یافت
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • درمان سرمازدگی حیوانات + بررسی علائم و اقدامات لازم
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • تربیت متخصص در علوم مختلف و ساختار سازی شیعه از مهم‌ترین اقدامات امام صادق علیه السلام بود