Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق منچستریونایتد و آرسنال، عنوان کرد که نمی تواند از بین آرسن ونگر و سر الکس فرگوسن یکی را انتخاب کند.

طرفداری - رابین فن پرسی مهاجم هلندی سابق آرسنال و منچستریونایتد، که چند روز پیش به طور رسمی از فوتبال خداحافظی کرد، از آن دسته از هوادارن آرسنال که با انتقالش به منچستریونایتد آزرده خاطر شدند، عذر خواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش talkSPORT، این مهاجم هلندی در هشت فصل حضورش در آرسنال، در 278 بازی، 132 گل برای توپچی ها به ثمر رساند. شیاطین سرخ، فن پرسی را در سال 2012 و در حالی که تنها یک سال از قراردادش به آرسنال باقی مانده بود، به خدمت گرفتند و این بازیکن هلندی نیز در اولین فصل خود تحت هدایت سر الکس فرگوسن، به شیاطین سرخ در راه قهرمانی در لیگ برتر، کمک بسیار زیادی کرد. فن پرسی در گفت و گویی با BBC، در مورد انتقالش از آرسنال به منچستریونایتد صحبت کرد. او عنوان کرد:

اگر من کسی را با این انتقال آزرده خاطر کردم، معذرت می خواهم. در لحظات حیاتی باید تصمیمات سختی را اتخاذ کنید. ترک کردن آرسنال، تصمیم سختی بود و از آنجایی که من بهترین گلزن و کاپیتان آن ها بودم، انتقالم به منچستریونایتد، بسیاری از توپچی ها را ناراحت و عصبانی کرد. بعضی اوقات احساس می کنید که به یک تغییر و ماجراجویی جدید نیاز دارید. از هواداران آرسنال که با این تصمیم ناراحتشان کردم، معذرت می خواهم. به هر حال، من این تصمیم را گرفتم و پای آن نیز ایستادم. 

فن پرسی در دوران حضورش در آرسنال و منچستریونایتد، زیر نظر دو تن از بزرگ ترین سرمربیان تاریخ لیگ برتر، بازی کرده است. با این حال، این مهاجم هلندی عنوان کرد که نمی تواند از بین سر الکس فرگوسن و آرسن ونگر یکی را انتخاب کند. او اظهار داشت:

من و آرسن ونگر هیچ گاه بحث و جدل آنچنانی با هم نداشتیم و تنها برخی موارد خاص ایده های متفاوتی با هم داشتیم. سر الکس فرگوسن یکی از مهم ترین دلایل پیوستن من به یونایتد بود. او به سایر بازیکنان می گفت که توپ را به من پاس بدهند و اگر این قضیه در بازی ها و لحظات حیاتی اتفاق می افتاد، پس از چند ماه همه در باشگاه احساس می کردند که سال سال ماست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال به درخواست هواداران این تیم که خواهان سلفی گرفتن با وی بودند پاسخ مثبت داد.

دانلود (2.6MB)

دیگر خبرها

  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد