Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق سیتیزن ها قصد دارد در کشور خود به فوتبالش ادامه دهد.

طرفداری- پس از سال های طولانی حضور در منچسترسیتی، وینسنت کمپانی در نهایت تصمیم گرفت از این تیم جدا شود و پس از این به عنوان بازیکن-مربی در باشگاه اندرلخت بلژیک فعالیت خواهد کرد.

به نقل از EveningNews، فرانک آرنسن، مدیر فنی اندرلخت در خصوص این انتصاب گفت:

جلسه ای با کمپانی داشتیم که 6 ساعت به طول انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من واقعا شگفت زده شده بودم و وقتی به خانه بازگشتم، کاملا با انتصاب او موافق بودم. پستی و بلندی های زیادی در این راه وجود دارند. وینسنت فقط به عنوان یک بازیکن نمی تواند باعث شود ما یک قدم جلوتر برویم، بلکه باعث پیشرفت ما به اندازه چند گام خواهد شد زیرا ما رهبری مانند او در تیم مان نداریم. همه از حضور او شگفت زده اند. من نیز از توضیحات او در خصوص فلسفه فوتبال و اینکه کارها باید چگونه انجام گیرد، تحت تاثیر قرار گرفتم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «ارمغان سعدی» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  این مراسم که با حضور سعدی پژوهان و در  انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ادامه دارد به صورت همزمان در قالب نشست‌های مجازی پژوهشگران ادبیات کهن دنبال می‌شود.

 انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اول اردیبهشت ماه جاری مصادف با روز بزرگداشت سعدی، به مدت یک هفته، رویداد‌های مختلف و متنوعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه سعدیه شیراز، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، موسسه فرهنگی اکو و سفارت هندوستان در ایران، در پاسداشت مقام فرهنگی، ادبی و حکمی این شاعر بلندآوازه ایرانی برگزار کرده است.

مهدی سربازی گزارش می دهد : 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • نشست «ارمغان سعدی» برگزار شد
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف