Web Analytics Made Easy - Statcounter

اظهار نظر علیرضا میریوسفی به دنبال انتشار مطلبی در تارنمای پولتیکو است که از دیدار دیانا فاینستین سناتور دموکرات عضو ارشد کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا با محمد جواد ظریف خبر داده بود.

هفته گذشته همین رسانه اعلام کرد که در صفحه تلفن همراه فاینستین که در راهرو‌های کنگره تردد می‌کرده است، شماره تماس ظریف دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این خبر می‌گوید این دیدار در سفر اخیر ظریف به نیویورک انجام شده است و تیم فاینستن هم تایید کرده اند که این دیدار با هماهنگی وزارت خارجه آمریکا انجام شده است.

اما پولتیکو به نقل از مقامات وزارت خارجه آمریکا اظهار می‌کند که آن‌ها از فاینستین نخواسته اند که به شام ظریف برود.
پیش از این هم مجید تخت روانچی نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در گفتگو با شبکه سی بی اس در پاسخ به این سوال که آیا تا کنون با هیچ یک از نمایندگان کنگره آمریکا مذاکره کرده اید یا خیر، گفت: ما قبلا با برخی از اعضای کنگره گفتگو کرده ایم، اما اخیرا خیر. این یک اقدام متعارف است که در زمان آن انجام می‌دهیم.

نماینده ایران در پاسخ به این سوال که چه کسانی بوده اند، گفت: به شخصه تا کنون با هیچ کسی در کنگره صحبت نکرده ام.
مجری این شبکه به خبر مطرح شده مبنی بر وجود شماره تماس ظریف بر صفحه تلفن داین فاینستاین سناتور دموکرات آمریکا اشاره کرد و پرسید آیا هیچ از دموکرات‌ها در این موقعیت کلیدی با ایران تماس داشته اند؟
تخت روانچی پاسخ داد: من تا کنون با هیچ یک از اعضای کنگره تماسی نداشته ام.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سازمان ملل محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد پاسخ محکم ایران به رژیم صهیونیستی، امت اسلام را بیدار کرد و نشان داد رژیم صهیونیستی بسیار ضعیف است.

به گزارش ایسنا، شیخ «حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در نشست «بررسی ابعاد عملیات وعده صادق» که به همت مجمع جهانی قادمون برگزار شد، گفت: «آمریکا به ‌واسطه قطر پیغام داد که اسرائیل را نزنید تا ما تلاش کنیم جنگ غزه تمام شود. ایران هم مهلت داد، ولی آمریکا گفت نمی‌توانیم جنگ را تمام کنیم!»

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان افزود: «لذا جمهوری اسلامی پاسخی محکم و قدرتمندانه داد و اسرائیل فهمید ایران ترسی از رویارویی ندارد.»

شیخ «حسن البغدادی» گفت: «این ضربه مستقیم، امت اسلام را بیدار کرد و نشان داد که اسرائیل بسیار ضعیف است و ثابت کرد که آمریکا می‌ترسد واکنشی نشان دهد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایندگی ایران: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • هر ایرانی که از این جاده بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد
  • چین از حق مشروع ایران در پاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به اسرائیل
  • حمایت چین ازحق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به دانشگاه کلمبیا رفت
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است