Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج سرو ابرکوه به نقل از روابط عمومی فرمانداری ابرکوه، با حضور حسینعلی ملانوری رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش استان، هیات همراه و مسئولین شهرستان ابرکوه، بیست و یکمین سالگرد جشنواره تقدیر و تشکر از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در آموزشگاه فاطمه الزهرا(س) اسفندآباد برگزار شد.
رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش استان در این مراسم به نمایندگی از مدیر کل آموزش و پرورش استان که حامل ابلاغ  پیام ایشام بود از خیرین و مسئولان شهرستان ابرکوه تقدیر و تشکر کرد و گفت : در کنار مردم بودن و ماندن جز عشق و محبت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینعلی ملانوری افزود : به مسئولان استان و شهرستان ابرکوه به خاطر پرورش این چنین افراد خیّر وعاشق تبریک می گویم که باعث شده تا ابرکوه نامی ماندگار در فرهنگ و تاریخ کشور داشته باشد که انشاء ا... بتوانیم قدردان خدمات این عزیزان باشیم.
وی اظهار داشت : جشنواره بیست و یکمین سالگرد تقدیر و تشکر از خیرین مدرسه ساز همزمان در 200 آموزشگاه های سراسر ایران در حال برگزاری است.
ملانوری خطاب به دانش آموزان گفت : حضور  در مدرسه خیری و درس خواندن در این مدرسه یک افتخار و امتیاز است جایی که در و دیوار آن با محبت و مهربانی ساخته شده است و با چه اوصاف و ویژگی هایی اینجا را بنا نهاده است و توام با سرمشق گرفتن از بزرگان باشد و همت و نگاه و درس خواندن و تلاش شما متفاوت تر خواهد بود و این قول را می دهم که شما آینده ساز این کشور باشید.
مدیر آموزش و پرورش ابرکوه نیز گفت : از 107 آموزشگاه شهرستان ابرکوه ، 24 واحد خیّری هستند که این جشنواره همزمان در این روز در این مدارس برگزار می شود.
کریمی همچنین افزود : 25 درصد فضای آموزشگاه های شهرستان خیّری می باشد. 
در پایان این مراسم از حاج قدمعلی شمس، حاج سیداحمد میرغفاری، حاج حسین سربازی و احمد سربازی خیرین این روستا با اهداء گل و لوح سپاس، تجلیل شد. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: یک هزار معلم استان سمنان به مناسبت گرامی‌داشت هفته معلم تجلیل می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید جمال وزیری محبوب در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این تعداد معلم در یک هزار مدرسه استان سمنان قدردانی خواهند شد.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در استان سمنان، افزود: 60 برنامه محوری به مناسبت هفته گرامی‌داشت مقام معلم در استان سمنان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، تصریح کرد: برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم در هشت شهرستان و سه منطقه آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شده و همچنین یک برنامه استانی به این مناسبت با حضور معلمان نمونه و برگزیده استان سمنان پیش‌بینی شده است.

وزیری محبوب اضافه کرد: 33 معلم نمونه منطقه‌ای در این مراسم‌ها تجلیل خواهند شد و از این تعداد سه معلم تیر به عنوان معلم نمونه استانی مورد قدردانی قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: امسال استان سمنان سهمیه‌ای در این معلمان نمونه کشوری نخواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به مصوبه شورای آموزش و پرورش این استان در خصوص تجلیل از مقام شامخ معلم گفت: در این جلسه که به ریاست استاندار سمنان برگزار شد، مصوب شده است که مراسم‌های روز معلم در شأن معلمان استان سمنان بوده و همکاری دستگاه‌های اجرایی در این خصوص مطلوب باشد.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته
  • تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی