Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: هنوز برای کسب سهمیه کامل المپیک راه درازی در پیش داریم و باید با تمرکز بالا و بدون اشتباه به سمت جلو حرکت کنیم.

سید شهرام هروی در گفت و گو با ایسنا، درباره نمایش خوب تیم ملی کاراته ایران در لیگ جهانی سری آ ترکیه، اظهار کرد: جدا از نتیجه خوبی که توانستیم کسب کنیم، برای کسب سهمیه کامل المپیک راه درازی در پیش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید با حواس جمع و بدون اشتباه به سمت جلو حرکت کنیم تا همیشه عملکرد خوبی داشته باشیم و امتیازات لازم را را جمع‌آوری کنیم. هنوز مسابقات زیادی در پیش داریم و باید تا پایان سال برای کسب سهمیه المپیک تمرکز کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته افزود: حضور در مسابقات کسب سهمیه نیز برای ورزشکاران امتیاز دارد و اگر نتیجه مطلوب و مورد انتظار نیز حاصل شود موفقیت بیش از پیش خواهد بود. خدا را شکر در ترکیه نتایج خوبی به دست آمد و قطعاً با کسب عنوان قهرمانی با انگیزه و تلاش هر چه بیشتر برای کسب موفقیت جلو می‌رویم. برای جمع‌آوری امتیازات لازم باید در مسابقات مختلف شرکت کنیم تا انشاالله در پایان سال ۳ سهمیه کامل المپیک را به دست بیاوریم.

وی درباره سطح کیفی رقابت‌ها نیز گفت: بیشتر مدعیان درجه یک دنیا در این مسابقات حضور داشتند و سطح رقابت‌ها بقدری بالا بود که نفرات مطرحی چون آقایف آذربایجانی یا دارخان قزاق نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند. دو طلایی ما در دیدار فینال توانستند نفر نخست رنکینگ جهان را شکست دهند که همین امر نشان دهنده اهمیت این موفقیت است.

هروی در ادامه درباره دلایل شکست و حذف برخی نفرات مطرح تیم ملی نیز گفت: من در مجموع از عملکرد تیم راضی‌ام. به هر حال مسابقات در نقاط مختلف جهان در فاصله زمانی کمی از هم برگزار می‌شوند و فشردگی زیادی دارند، به همین دلیل ممکن است نتایج بالا و پایین شود که امری طبیعی است و برای همه چهره‌های مطرح کاراته در جهان نیز اینگونه است. مثلاً اوکراین که در مسابقات مراکش مدال‌های طلا، نقره و برنز گرفته بود در این مسابقات فقط یک برنز گرفت. مسابقات به قدری به هم نزدیک است که نمی‌توان انتظار داشت که یک ورزشکار در همه رویدادها بهترین نمایش را داشته باشد. گنج زاده در همین مسابقات ۲۰۰ امتیاز گرفت و جایگاه خود را تثبیت کرد.

وی افزود: مهم این است که خرد خرد امتیازات را جمع‌آوری کنیم و به هدفمان برسیم. فدراسیون جهانی با فشرده برگزار کردن مسابقات شرایط را برای همه کاراته‌کاهای دنیا سخت و دشوار کرده است. برگزاری چندین مرحله مسابقات لیگ فشار را زیاد می‌کند اما ما باید قدم به قدم پیش برویم تا آسیب نبینیم.

سرمربی تیم ملی کاراته در پایان درباره برنامه تیم ملی برای حضور در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان چین نیز خاطرنشان کرد: ۱۷ خرداد ماه با همان ترکیبی که در ترکیه حاضر شدیم به چین می‌رویم تا در این مسابقات نیز برای گرفتن امتیاز تلاش کنیم. امسال مهم‌ترین و حساس‌ترین سال برای کاراته ایران است و ما ۱۰ مرحله دیگر مسابقات را پیش‌رو داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی کاراته مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ تیم بسکتبال جوانان دختر ذوب در سالن «مرحوم رهنما» مجموعه ورزشی «ملت اصفهان» به مصاف تیم کنکو تهران رفت و در نهایت با برد قاطع ۵۴ بر ۳۷ تیم تهرانی را شکست داد و جام قهرمانی رقابت‌های لیگ جوانان دختران ایران را بالای سر برد.
این رقابت‌ها به مدت سه روز به میزبانی اصفهان برگزار شد و در روز نخست، تیم کنکو تهران با نتیجه ۵۴ بر ۵۰ تیم صنایع لاستیک بارز را شکست داد و تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۵۸ بر ۵۶ مقابل آکادمی «ایزی بسکتبال» تهران به برتری رسید.
در روز دوم این رقابت‌ها تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۵۵ بر ۵۲ تیم آکادمی بسکتبال ایزی تهران را مغلوب کرد و تیم صنایع لاستیک بارز با نتیجه ۵۹ بر ۵۶ مقابل کنکو تهران موفق به کسب پیروزی شد.
با توجه به نتایج ۲ روز ابتدایی، بعد از ظهر امروز تیم‌های ذوب آهن اصفهان و کنکو تهران در مرحله نهایی مسابقات لیگ جوانان دختران ایران به رقابت پرداختند و در نهایت شاگردان کتایون ظفریان در فینال این مسابقات با ارایه یک بازی هجومی توانستند در هر چهار کوارتر تیم کنکو تهران را شکست دهند و به عنوان قهرمانی دست یابند.
تیم‌های آکادمی بسکتبال ای‌زی تهران و صنایع لاستیک بارز نیز در این دوره مسابقات به مقام سوم مشترک رسیدند.
اصفهان یکی از قطب‌های قدیمی بسکتبال در کشور است که سابقه‌ای ۱۰۰ ساله در این رشته ورزشی دارد و با صعود هفته گذشته تیم بسکتبال گلنور، اصفهان فصل آینده ۲ نماینده در لیگ برتر بسکتبال مردان کشور خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۳۴ هزار و ۶۲۲ شهید؛ نتیجه ۲۱۰ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • تلاش رژیم صهیونیستی برای نشان دادن یک چهره متمدن از خود بی نتیجه است
  • «وعده صادق» نتیجه صبر و استقامت است
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • بی‌تحرکی چه بلایی سر پاها می‌آورد؟
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی
  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم