Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «زیاد النخاله»، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که قدس همچون گذشته موضوع اصلی درگیری فلسطینیان با صهیونیست‌ها خواهد بود و آن‌ها هرگز از این شهر چشم‌پوشی نخواهند کرد.

او پنجشنبه (۲ خرداد) به هنگام استقبال از هیأتی از نهاد بین‌المللی قدس به ریاست «یاسین حمود»، مدیر کل این نهاد گفت که جنبش جهاد اسلامی برای مقابله با «جنایت‌های دشمن اشغالگر» در شهر قدس از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین خواستار هشیاری ملت‌های عربی و اسلامی در برابر توطئه‌های صهیونیست‌ها در قبال قدس و «یهودی‌سازی» این شهر از سوی آن‌ها شد.

به گزارش گروه رسانه‌ای «الاعلام الحربی» لبنان، نخاله همچنین از مسلمانان خواست به کمک مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس شتافته و حامی ملت فلسطین باشند.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی همچنین هر نوع عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و مردود دانست.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سازمان ملل: حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صد‌ها هزار نفر می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

همزمان با حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهر «رفح» در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه، یک مقام ارشد سازمان ملل درباره حمله زمینی به این شهر هشدار داد.

«مارتین گریفیتس» معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه بامداد چهارشنبه گفت: «جهان از اسرائیل می‌خواهد از حمله زمینی به رفح اجتناب کند».

گریفیتس اظهار داشت: «تهاجم زمینی به رفح منجر به مرگ بیشتر صد‌ها هزار نفری خواهد شد که از قحطی و گور‌های دسته جمعی فرار می‌کنند».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی همچنین افزود: «ما در مسابقه‌ای برای جلوگیری از گرسنگی و مرگ هستیم و اگر گروگان‌های باقیمانده آزاد نشوند، بازنده خواهیم شد».

بامداد چهارشنبه همچنین رسانه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه از حملات مکرر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد
  • حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح
  • ترکیه تجارت با اسرائیل را تعلیق کرد
  • تجاوز آمریکا و انگلیس به صعده یمن
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • لغو آماده‌باش نیرو‌های ارتش صهیونیستی برای حمله به رفح
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • اذعان صهیونیست‌ها به شکست آمریکا در مقابله با موشک‌های ایران
  • قدردانی جهاد اسلامی از جنبش‌های دانشجویی برای حمایت از غزه
  • مقام سازمان ملل: حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صد‌ها هزار نفر می‌شود