Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد رستگاری گفت: تخلف زیست محیطی آشکار در محدوده شهران توسط شرکت نفت رخ داده و به دلیل نشت سوخت‌های فسیلی در این محله، قنات‌های آب زیرزمینی که برای آبیاری باغ‌ها استفاده می‌شوند آلوده شده است.

محمد رستگاری، معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان درباره اخبار شنیده شده مبنی بر زیاد شدن نشت نفت پالایشگاه نفت تهران به زمین های کشاورزی باقر شهر گفت: نشت نفت باقر شهر پیدا شده و جلوی آن هم گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه مسئله مطرح شده مربوط به نشت نفت  منطقه شهران بوده است افزود: نشت در این محله به گذشته باز می‌گردد، نفت در لایه‌های خاک نفوذ کرده و وارد آب‌های زیرزمینی شده است.

محمد رستگاری افزود: تخلف زیست محیطی آشکار در این محدوده توسط شرکت نفت رخ داده و به دلیل نشت سوخت‌های فسیلی در این محله، قنات‌های آب زیرزمینی که برای آبیاری باغ‌ها استفاده می‌شوند آلوده شده است.

معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران با بیان اینکه چند جلسه با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و خطوط لوله و مخابرات نفت ایران داشته ایم گفت: این مساله مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اما به نتیجه نرسیدیم.

وی ادامه داد: اداره کل محیط زیست استان تهران طبق قانون در این زمینه وارد شده است و از مراجع قضایی موضوع را پیگیری می‌کند.

رستگاری تاکید کرد: شرکت‌های مربوطه باید با حفاری چاه اقدام به پاکسازی این محله کنند تا از وجود مشکلات زیست محیطی در آینده جلوگیری شود.

وی همچنین با اشاره به بند ۷ سند چشم انداز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اظهارداشت: رعایت الزامات ایمنی، بهداشت و محیط زیست در تمامی فعالیت‌های شرکت جزو اهداف کلان این شرکت به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد رستگاری نشت نفت شهران زیست محیطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال «افعی تهران»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی توهین به شأن و جایگاه معلم و امر تعلیم و تربیت در یکی از سکانس‌های  سریال «افعی تهران» برای عوامل ساخت آن پرونده قضایی تشکیل شد.  

در پی توهین به جایگاه معلم در یکی از سکانس‌های قسمت هشتم سریال افعی تهران و در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و به منظور حفظ حقوق معلمان و کارکنان نظام آموزش و پرورش کشور، غلام‌عباس ترکی؛ معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در نامه‌ای از دادستان عمومی و انقلاب تهران خواست ضمن تشکیل پرونده قضایی جهت رسیدگی به تخلفات سازندگان و عوامل تولید سریال "افعی تهران"، چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر تولید و پخش مجموعه مذکور از سوی ساترا به عنوان متولی قانونی موضوع نیز در دستورکار قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرونده‌های قضایی انتخابات مربوط به نماینده‌ها نیست
  • ارسال ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده یورگن لوکادیا برای CAS
  • ارسال بیش از ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده لوکادیا برای CAS
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال «افعی تهران»
  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی