Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@10:45:06 GMT

خانواده قاچاقچی دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۱۷۲۶

خانواده قاچاقچی دستگیر شدند

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛‌ سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" با اعلام خبر انهدام باند خانوادگی توزیع شیشه در جنوب پایتخت، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با دریافت چند خبر مبنی بر توزیع موادروانگردان در یکی از محلات نازی‌آباد توسط اعضای یک خانواده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 130 نازی آباد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکلانتر هفتم پایتخت با بیان انجام تحقیقات پلیسی و تایید صحت خبر عنوان کرد: با هماهنگی مقام قضائی روز گذشته (یکم خرداد 98 مأموران عملیات کلانتری 130 نازی‌آباد به مخفیگاه متهمان اعزام و ضمن اطمینان از حضور متهمان در مخفیگاهشان در یک عملیات ضربتی اعضای 3 نفره یک خانواده دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف 2 کیلوگرم شیشه در این عملیات، خاطر نشان کرد: محل دستگیری متهمان ساختمان 2 طبقه قدیمی بود که در طبقه دوم آن مواد مخدر مصرف و توزیع می‌شد.

وی تصریح کرد: این مواد توسط یک مادر، دختر و داماد خانواده توزیع می‌شد که متهمان پرونده به همراه مواد مخدر کشف شده در اختیار پایگاه هفتم پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفتند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت جرم خانواده مواد مخدر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۱۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند

 
به گزارش تابناک،‌ سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

 منبع: میزان

دیگر خبرها

  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد