Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید تخت روانچی که در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره حفاظت از غیرنظامیان در درگیری‌ها سخنرانی می‌کرد، افزود: موارد متعددی وجود دارد که سازمان ملل و به ویژه شورای امنیت در قبال جنایات علیه غیرنظامیان در درگیری‌های مسلحانه سکوت اختیار کرده اند.

وی به برخی از این موارد، از جمله حملات هوایی آمریکا در افغانستان و حملات هوایی رژیم سعودی در یمن اشاره کرد که در نتیجه آنها تعداد بیشماری از شهروندان غیرنظامی، از جمله زنان و کودکان، کشته و زخمی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده کشورمان همچنین به کشته شدن بیش از ۲۸۰ نفر و زخمی شدن بیش از ۳۲ هزار نفر از تظاهرات کنندگان در غزه به دست نظامیان رژیم صهیونیستی طی یک سال گذشته اشاره کرد و گفت سکوت تنها واکنش شورای امنیت به این جنایات بود.

وی گفت: مقابله نکردن با اینگونه جنایات، عاملان آنها را در کشتار بیشتر غیرنظامیان گستاخ‌تر کرده و موجب فرسایش مستمر احترام به حقوق بین الملل بشردوستانه شده است که باید به آن پایان داده شود.

کد خبر 4624738

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید تخت روانچی شورای امنیت سازمان ملل عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپیچی رژیم صهیونیستی از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اذعان کرد رژیم صهیونیستی قطعنامه شورای امنیت درباره کمک‌رسانی به نوار غزه را نقض کرده است.

   

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074455 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اردوغان: نباید اجازه مخفی کاری اسراییل در جنایات غزه را داد
  • سرپیچی رژیم صهیونیستی از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی به کشورهایی که با رژیم صهیونیستی همکاری سایبری دارند
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه عمل نکرده است
  • اسطوخودوس یا ماشین قیامت اسراییلی/ نقش هوش مصنوعی در جنایات غزه
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس