Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-09@02:14:27 GMT

آغاز شانزدهمین اجلاس رسانه ای اوراسیا

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۱۸۲۱

‍‍‍‍‍‍

شانزدهمین دوره اجلاس رسانه ای اوراآسیا در شهر آلماتی قزاقستان با حضور 600 کارشناس بین الملل در عرصه رسانه و سیاست آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، موضوع این دوره اجلاس رسانه ای «اوراآسیا»، که با پیام قاسم‌ ژومارت توکایف رئیس جمهور قزاقستان آغاز شد، «جهان امروز ، تغییر واقعیات» است. در این اجلاس سه روزه درباره موضوعاتی مانند جهان در جستجوی الگوهای جدید توسعه، بحران مصرف، رسانه های الکترونیک و قانون دسترسی آرا،  تبادل نظر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین در حاشیه این اجلاس کارگاه های آموزشی با موضوع خبرنگاری نوین، عکاسی خبری و رسانه های الکترونیک برگزار می شود. اجلاس رسانه ای اوراآسیا مهمترین اجلاس رسانه ای در حوزه کشورهای آسیای مرکزی است که همه ساله قزاقستان میزبان آن است.

دانلود

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اجلاس رسانه اورآسیا آلماتی قزاقستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران/ درهای مصلی به روی بازدیدکنندگان باز شد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درهای مصلی تهران به عنوان میزبان  سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به روی بازدیدکنندگان این رویداد فرهنگی باز شد.

برای حضور در این دوره از نمایشگاه بیش از ۲هزار و ۶۲۰ ناشر در بخش‌های حضوری و مجازی ثبت نام کرده‌اند. علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌تواننند از امروز تا شنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ به مصلی بزرگ امام خمینی تهران مراجعه کرده و از بخش‌های مختلف این نمایشگاه از جمله غرفه‌های ناشران کودک و نوجوان، ناشران عمومیف ناشران خارجی و ناشران آموزشی و دانشگاهی بازدید کنند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی  در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز طرح حامیم در دانشگاه علوم پزشکی تبریز
  • دوره فشره کافی‌شناسی در مستند «الکافی»
  • پوتین: اتحادیه اقتصادی اوراسیا در برابر تحریم‌های جدید کارآمد است
  • آثار کشف‌ شده در خیابان باباطاهر همدان مربوط به دوره ایلخانی است
  • آغاز سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران/ درهای مصلی به روی بازدیدکنندگان باز شد
  • فیلم| حملات وحشیانه اسرائیل به رفح آغاز شد
  • سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس آغاز به کار کرد
  • آغاز بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد