Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات ورزشی به مناسبت سوم خرداد آزادسازی خرمشهر ویژه نونهالان و نوجوانان استان بوشهر با حضور ۶۰ ورزشکار در سالن مهر شنبه دشتی برگزار شد. ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مسابقات ورزشی به مناسبت سوم خرداد آزادسازی خرمشهر ویژه نونهالان و نوجوانان در سالن  مهر شنبه دشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات که بیش از 60 نفر شرکت کردند  با استقبال خانواده‌های ورزشکاران نونهال و نوجوان روبه‌رو شده بود و در رشته‌های پنالتی هدفمند، دارت، روپایی زدن ، طناب و طناب کشی با هم رقابت کردند که نفرات برتر رشته‌های مختلف معرفی شدند.

در رشته  پنالتی هدفمند، عبدالحمید یاقوتی، عبدالمهدی صالح کار و طاها نادری نیا به مقام برتر دست یافتند.

در رشته دارت محمد مهدی موحدی کیا مقام  نخست کسب کردو محمد امین رجبی دوم شد و به صورت مشترک بنیامین ذوالفقار و محمد یوسفی سوم شدند.

در رشته  طناب زدن، عبدالحمید یاقوتی مقام نخست بدست آورد طاها مفرد دوم شد و  مهدی جاسمی مقام سوم کسب کرد.

در رشته  مسابقات روپایی،مبین شکری،   شیخیانی و  محمد طاها نادری نیا اول تا سوم شدند.

فرمانده سپاه استان بوشهر: فرهنگ عملیات بیت‌المقدس الگویی ماندگار و شکست‌ناپذیر استبوشهر| حماسه "فتح خرمشهر" باید برای نسل جدید انقلاب تبیین و تشریح شودحماسه آفرینی 1100 رزمنده بوشهری در عملیات بیت‌المقدس تبیین شود

 و نفرات برتر مسابقات طناب کشی، موسی غلامی، ابوالفضل صالح کار، محمد نوذری خواه، محمد امین نورخواه و محمد مهدی نصیری معرفی شدند.

در پایان مسابقات به همه شرکت‌کنندگان به رسم یادبود هدایایی داده شد.

انتهای پیام/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف در غیاب محمد محبی در فهرست نفراتش به دلیل آسیب دیدگی، از ساعت 20:15 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف تیم اورنبورگ خواهد رفت که محمد قربانی را در لیست دارد.

محمد قربانی که در دیدار هفته گذشته لیگ برتر روسیه مقابل دینامو مسکو 80 دقیقه در زمین بود، امشب هم یکی از 11 نفر اصلی تیمش در مسابقه خارج از خانه برابر روستوف است و برای اولین بار در این فصل در دو بازی پیاپی لیگ در ترکیب دیده می‌شود.

هافبک ایرانی اورنبورگ در 6 مسابقه این فصل لیگ برتر روسیه فقط یکبار در ترکیب قرار گرفته بود که امشب هم برابر دینامو مسکو این شرایط برای او به وود آمده است.

تیم فوتبال اورنبورگ 26 امتیازی است و در رده چهاردهم جدول لیگ برتر روسیه قرار گرفته که سعی در کسب پیروزی برابر روستوفِ رده هشتمی و فرار از منطقه سقوط دارد.

دیگر خبرها

  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد