Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@15:29:20 GMT

ماجرای تصادف پورشه این بار در مازندران

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۲۳۴۴

ماجرای تصادف پورشه این بار در مازندران

به گزارش جهان نيوز، بعد از تصادف پورشه‌سواران در اصفهان که با سروصدای بسیاری همراه بوده این موضوع به استان مازندران رسید.
روز گذشته پورشه‌سواری که با سرعت غیرمجاز و حرکات مارپیچ در محور بابل به بابلسر درحال تردد بود توجه مأموران پلیس را به خود جلب کرد که باتوجه به هشداری که به راننده متخلف داده شد توقف نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مأموران پلیس از همکاران خود در محور بابلسر به فریدونکنار خواستند که جلوی تخلفات این راننده را بگیرند که متأسفانه باز هم مورد بی‌توجهی قرار گرفت.

یکی از شهروندان که از نزدیک شاهد عینی ماجرا بود به خبرنگار فارس، گفت: حوالی ساعت ۱۷ بعداز ظهر روز چهارشنبه یکم خرداد ماه امسال بود که ماشین پورشه دارای سرعت غیرمجاز در جاده بابلسر به فریدونکنار بوده است که پس از تذکر پلیس راهور ماشین پورشه مورد نظر حاضر به توقف نشده و پس از تذکرات مجدد کنترل ماشین از دست داده و به ماشین پلیس راهور برخورد کرده و باعث خسارت ماشین سمند پلیس راهور شده است.

وی ادامه داد: پس از برخورد ماشین پورشه با ماشین پلیس صاحب ماشین فردی به نام (ص - ع) بیرون آمده و شروع به فحاشی به پلیس کرد و پس از درگیری شخص مورد نظر با مأموران راهنمایی و رانندگی و پلیس خودروی این فرد وی به پارکینگ شهر سرخرود انتقال داده شده است.

رئیس پلیس راه مازندران با تأیید این خبر در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: خودروی مورد نظر توقیف شده است.

علیرضا قدمی با بیان اینکه دلیل توقیف این خودرو سرعت بالا و ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز ازجمله حرکات مارپیچ بوده است.

وی اضافه کرد: پرونده تخلف این فرد صورت جلسه و به مراجع قضائی منعکس شده است.
رئیس پلیس راه مازندران با تأکید بر اینکه نوع خودرو مهم نیست، خاطرنشان کرد: پلیس به شدت با تخلفات رانندگی برخورد می‌کند؛ چرا که مهم‌ترین اصل برای رانندگان رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای همه افراد جامعه است.
منبع: فارس کپی متن خبر برچسب ها: تصادف پورشه

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: تصادف پورشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۲۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قمه‌کشی در ارومیه

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

سردار جهانبخش تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی دهیم.

دیگر خبرها

  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر