Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@12:26:08 GMT

اعتبار و حامی مالی 2 مشکل هیات شطرنج اصفهان است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۲۴۲۴

اعتبار و حامی مالی 2 مشکل هیات شطرنج اصفهان است

اصفهان- ایرنا- رییس هیات شطرنج اصفهان این استان را قطب مهم شطرنج کشور ذکر کرد و گفت : نداشتن حامی مالی و کمبود اعتبارات از مهمترین مشکلات این هیات است.

حسین گلشنی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا میزان اعتبارات سالانه این هیات را بین 400 تا 600 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این میزان اعتبار فقط برای هزینه های آب، برق و اجار محل کارمان را تامین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: اصفهان یکی از قطب های شطرنج کشور است و برای اینکه بتوانیم میزبان مسابقات کشوری باشیم به 2 میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.
رییس هیات شطرنج اصفهان ادامه داد: استان دارای یک هزار 800نفر شطرنج باز عضو سیستم جامع فدراسیون می باشد که از این تعداد 650 نفر آنها در رده های سنی بین 8 تا 16 سال هستند و بر اساس آخرین آمار فدراسیون جهانی تعداد 310 شطرنج باز در استان ها وجود دارد که دارای درجه بین المللی می باشند.
وی اظهارداشت: ما در رشته شطرنج مشکل سخت افزاری نداریم و با توجه به اینکه این رشته یک رشته کم هزینه به لحاظ تهیه مهره و صفحه است در مقابل سایر رشته ها کم هزینه تر است، بنا براین عمده مشکل ما همان هزینه است که ما به طورمثال شرکت در مسابقات بین المللی بین 7 تا 9روز طول می کشد و این مقدار زمان را با احتساب قیمت دلار بین 10 تا 12میلیون هزینه دارد.
گلشنی جایگاه شطرنج اصفهان را در کشور، رتبه بین دوم و چهارم خواند و از جمله مسابقاتی که در استان یا کشور برگزار می شود را در رده سنی 8 تا 14سال، جام اردیبهشت، جام زنده رود و جام مولای عرشیان عنوان کرد.
وی در آخر از بازیکنان استان که در سطح حرفه ای و قهرمانی فعالیت دارند در بخش آقایان،شاهین لر پری و در بخش خانم ها انوشا مهدیان و در رده سنی خانم ها طناز ازلی و آقایان نیما جوانبخت نام برد.
استان اصفهان با 54 هیات ورزشی، افزون بر 300 هزار ورزشکار سازمان دهی شده دارد.
م/س 6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش هيات هاي ورزشي شطرنج اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران

پژمان خلفیان اظهار داشت: هم‌اکنون ۳۶ درصد دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم هنرجوی هنرستان‌ها و مراکز کار و دانش هستند که توسعه و افزایش رشته‌ها و افزایش میزان استقبال دانش‌آموزان از این رشته در دستورکار قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی آینده ۴۰ درصد دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم جذب این مدارس شوند.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری ۱۵ سایت کامپیوتری در استان با ۱۵۰ سیستم کامپیوتر تجهیز شد.

بیشتر بخوانید

تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی

خلفیان با اشاره به اجرای طرح هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در مقطع متوسطه اول، اضافه کرد: فرهنگسازی بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها برای استقبال از رشته‌های فنی دراولویت قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • هزینهٔ حج امسال، ۳۰۰ دلار کمتر است
  • مردم ۷۰ درصد هزینه‌های آزمایشگاهی را از جیب پرداخت می‌کنند
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است