Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@03:13:44 GMT

ساخت سالن 1300 نفره در تالار قرآن همدان

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۳۱۷۹

ساخت سالن 1300 نفره در تالار قرآن همدان

به گزارش ایکنا از همدان، عباس صوفی شهردار همدان، شب گذشته 2 خرداد ماه در آئین افتتاحیه نمایشگاه قرآنی استان اظهار کرد: یکی از افتخارات مجموعه شهرداری، توجه به فعالیت‌های قرآنی است.
وی افزود: مجموعه بزرگ تالار قرآن با همکاری سایر نهاد‌های فرهنگی در راستای برگزاری برنامه های مختلف قرآنی و دینی در شهر همدان ساخته شده است و در ایام مختلف سال نیز میزبان برگزاری برنامه های مختلفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صوفی اضافه کرد: خوشبختانه شهرداری همدان با همکاری نهاد های قرآنی استان توفیق آن را داشته است تا در ماه مبارک رمضان جزء خوانی قران کریم را در 10 از شهر برگزار کند.
شهردار همدان با اشاره به اینکه فرهنگ قرآن بر رفتار و گفتار شهروندان موثر است ادامه داد: امیدواریم با همکاری دستگاه ها و مردم دارالمومنین همدان، فرهنگ قرآن هرروز بیشتر از قبل در سطح شهر رواج یابد،
وی اظهار کرد: بی شک ترویج فرهنگ قرآن در توسعه و بهبود فرهنگ رفتاری شهروندان با عمل به آموزه های قرآن تأثیر مهمی دارد
شهردار همدان عنوان کرد: امیدواریم عملیات اجرایی ساخت سالن 1300 نفره تالار قران با همکاری دستگاه ها و حمایت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به زودی آغاز شود و شاهد برگزاری همایش های بین المللی در این مکان باشم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان نمایشگاه کتاب نمایشگاه قرآن شهردار همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی نی ریز گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۶۹ حافظ قرآن خواهر و برادر در همه رده‌های سنی برگزار شد.

نوبختی با بیان این که داوطلبان، حافظان ۱۰ و ۲۰ جزء قرآن بودند، افزود: شرکت کنندگان به ۱۵۰ سوال قرآنی به مدت یک ساعت پاسخ دادند.

 

دیگر خبرها

  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • تجلیل از مربیان قرآنی جامعة القرآن خردسالان همدان
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان