Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی کرمیان ملی پوش دعوت شده به اولین اردوی تیم ملی هندبال در جریان تمرین تیم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ۱۰ ماهی می‌شود که اردوهای تیم ملی تشکیل نشده و تمرینات تعطیل بوده است. وضعیت اردوی برگزار شده خوب است و به امید خدا از مراحل بعد لژیونرها نیز به ما اضافه می‌شوند.

وی ادامه داد: دوماهی از رقابت های لیگ برتر هندبال می‌گذرد و ما در این مدت تمرین خاصی نداشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله از اردو مربی بیشتر روی کارهای بدنی تمرکز می‌کند تا در مراحل بعدی کارهای توپی و تکنیکی نیز شروع شود.

کرمیان در مورد پیش بینی شرایط ایران و کسب نتیجه در رقابت های پیش رو نیز گفت: آدم باید واقع بین باشد، تیم ما از سطح اول آسیا جدا شده است و به خاطر مشکلاتی که داشته ایم چندین مسابقه جهانی را از دست داده‌ایم. در حقیقت ما الان در بین سه تیم برتر آسیا نیستیم. این در حالی است که چهار سال پیش دوم آسیا شدیم. امیدوارم با این تمریناتی که شروع شده و به زودی هم لژیونرها به جمع ما اضافه می‌شوند بتوانیم به سطح آمادگی خوب و به آن جایگاهی که دوست داریم برسیم.

هندبالیست کشورمان در خصوص خواسته‌اش از فدراسیون هندبال نیز بیان داشت: تمرینات شروع شده اما بیشتر از تمرینات ما نیاز به بازی تدارکاتی داریم. اگر بدنمان به سطح آمادگی خوبی برسد باید بعد از آن به بازی تدارکاتی فکر کنیم. ژاپن برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا یک ماه در کمپی در آلمان اردو زد. ما بازی کم داریم و فدراسیون اگر بتواند این بازی‌ها را تدارک ببیند کمک بزرگی به بالا بردن سطح آمادگی ما کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین مرحله از اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان کشورمان به مربیگری علیرضا حبیبی از ۲۸ اردیبهشت ماه الی دوم خردادماه در تالار هندبال تهران برپا شد. تیم ملی هندبال کشورمان خود را برای حضور در دو رویداد انتخابی المپیک و قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

کد خبر 4624637

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال رقابتهای انتخابی المپیک اردوی تدارکاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا

به گزارش "ورزش سه"، پویا نوروزی‌نژاد لژیونر هندبال ایران که در تیم اینتراخت هاگن در بوندس لیگای 2 آلمان توپ می‌زند در تیم منتخب هفته بیست و نهم قرار گرفت.

نوروزی‌نژاد که در پست بغل چپ بازی می‌کند، با کسب 79 امتیاز در تیم منتخب هفته بیست و نهم قرار گرفت.

همچنین در پایان هفته بیست و نهم لیگ 2 هندبال آلمان هانمن با کسب 93 امتیاز، هِس مان با 80، فالک با 83، استابر با 84، بِنِکه با 87 و زینتل با 84 امتیاز به ترتیب بهترین دروازه‌بان، بغل چپ، بغل راست، خط زن، بغل راست و پخش معرفی شدند.

گفتنی است اینتراخت هاگن در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ 2 هندبال آلمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا