Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان در حاشیه بازدید استاندار از مرکز نابینایان کرمان گفت : ۸۰ درصدنابینایان و کم بینایان بالای ۵۰ سال سن دارند ۹۰ درصد جمعیت نابینایی و کم بینایی در کشور‌های درحال توسعه وجود دارند

وی گفت: از ۱ میلیون و پانصدو بیست معلول در کشور ۱۰ درصد نابینا و کم بینا ۱۴ درصد ناشنوا و کم شنوا - ۴۲ درصد معلولین جسمی حرکتی - ۴۰ درصد معلولین ذهنی و ۵ تا ۶ درصد معلول روانی رو تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق زاده افزود: ایران رتبه ۱۶ جهان در اختلات نابینایی را دارد.

وی بیان داشت:مناسب سازی محیط و وسایل حمل و نقل - اشتغال ورزشکاران نابینا و سایر حمایت‌ها از این گروه از موضوعات اساسی طرح شده در جریان بازدید استاندار و سایر مدیران از مجموعه ورزشی نابینایان و کم بینایان بود که به زودی در جلسه تخصصی با حضور استاندار موردبررسی و برنامه ریزی قرار می‌گیرد.

شب گذشته استاندار کرمان ، معاون سیاسی امنیتی استانداری ، مدیرکل بهزیستی ، مدیرکل صدا و سیما و مدیرکل ورزش و جوانان از مجموعه ورزش‌های نابینایان و کم بینایان کرمان بازدید کردند و در این بازدید با ورزشکاران مدال آور نابینا دیدار و گفتگو کردند.

همچنین استاندار و هیات همراه در جمع نابینایان در ضیافت افطاری حضور یافتند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان بهزیستی کل کشور اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • بارش ۲ برابری در کرمان و سیلابی شدن شرق استان بدون تلفات
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات
  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد