Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ آیت‌الله محمد علی موحدی کرمانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران، با اشاره به فرارسیدن لیالی قدر گفت: در این شب‌ها از خدا چه بخواهیم؟ به نظر من باید از خدا بخواهیم حالت تقوا و توبه به ما عنایت فرماید و همت‌مان فقط این باشد که دعاهارا بخوانیم. شرط اصلی توجه به مضامین این دعاهاست. در لیالی قدر بکوشیم حال توبه و رجوع الی الله داشته باشیم و وضع و حال‌مان را بنگریم و به خود بیاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موحدی کرمانی خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: به شما به عنوان یک نیروی تازه‌نفس، انقلابی و ولایی چند سفارش دارم که با این افرادی که اقتصاد کشور را به هم ریختند از جمله زمین‌خواران، رانت‌خواران، عوامل تولید و توزیع مواد مخدر، غارتگران جنگل‌ها و محیط زیست، عوامل قاچاق کالا به داخل کشور به ویژه مشروبات الکلی، غارتگران آب‌های زیرزمینی برخورد قاطع و انقلابی بشود.

وی با اشاره به 3 خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: امروز روزی است که حماسه معجزه‌آسای فتح خرمشهر، فصل زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد. خرمشهر در آبان 59 به تصرف بعثی‌ها درآمد و 578 روز در اشغال آن‌ها بود و این شهر را به یک قلعه دفاعی و دژ نفوذناپذیر تبدیل کرده بودند.

موحدی کرمانی اظهار کرد: بعثی‌ها خبرنگاران جنگی را به خرمشهر دعوت کردند و قبل از آزادی خرمشهر از این شهر دیدن کردند و اعلام کردند نفوذ در خطوط دفاعی شهر و شکستن این استحکامات و آزادی خرمشهر توسط ایران غیر ممکن است. صدام، آن مغرور ملعون، با اطمینان گفته بود اگر ایرانی‌ها خرمشهر را فتح کند من کلید بصره را به آنان خواهم داد، اما این غیر ممکن در پرتو ایمان و مقاومت مردم شجاع و غیور و مبارز ممکن شد و مجاهدان جان برکف پیروزی بر ارتشی که توسط تمام قدرت‌های بزرگ دنیا تجهیز شده بود، غالب شدند و خرمشهر با 19 هزار اسیر، 16 هزار کشته و انبوهی از غنایم جنگی به آغوش کشور بازگشت.

خطیب جمنعه تهران با اشاره به تعبیر امام(ره) مبنی بر اینکه «خرمشهر را خدا آزاد کرد» گفت: این عملیات بهت و حیرت کارشناسان نظامی را به دنبال داشت. امریکا بعد از 5 روز سکوت در 8 خرداد ناچار به اعتراف شد و اعلام کرد ماشین نظامی ایران اعجاب‌آور بود.

وی با بیان اینکه حماسه بزرگ 3 خرداد یک الگو برای پیروزی در همه عرصه‌هاست، گفت: وقتی ملتی به داشته‌های خود متکی شد، پایدار و مقاوم بود و ایمان را با عمل صالح همراه کرد این ملت پیروز همه صحنه‌هاست.

ادامه دارد...

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد

ایسنا/گیلان محفل مشق حماسه به مناسبت واقعه تاریخی وعده صادق با محوریت کتابت آیات جهاد در رشت برگزار شد.

حسن صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری محفل مشق حماسه در رشت خبر داد و اظهار کرد: محفل مشق حماسه به مناسبت واقعه تاریخی وعده صادق و با حضور اساتید و هنرمندان خوشنویس استان گیلان در پارک قدس رشت برگزار شد.

مدیر خانه فرهنگ ‌و هنر انقلاب اسلامی گیلان افزود: ۲۰ هنرمند خوشنویس در این محفل به کتابت آیات قرآن کریم با موضوع جهاد پرداختند.

وی با اشاره به پیشتازی گیلان در برگزاری محفل مشق حماسه، بیان کرد: با توجه به پرچم‌داری رزم آوران جمهوری اسلامی ایران در عرصه مقاومت و دفاع از مظلوم، هنرمندان کنشگر گیلانی هم با برگزاری چنین محافلی در عرصه هنری جهاد کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حماسه پورحمیدی با چشمان گریان (عکس)
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی
  • (ویدئو) حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
  • ببینید | حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی