Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:09:21 GMT

ایجاد التهاب در منطقه برای فشار به ایران

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۴۵۶۹

ایجاد التهاب در منطقه برای فشار به ایران

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه گرگان ظهر امروز در خطبه‌های عبادی‌سیاسی نماز جمعه، گفت: هیاهویی که در چند روز گذشته در منطقه ایجاد شد مبنی بر اینکه آمریکا می‌خواهد با ایران بجنگد برای فشار به ایران بود تا با آمریکا وارد مذاکره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:حتی برخی از کشور‌ها نیز دخالت‌هایی داشتند تا جو را ملتهب‌تر کنند، اما مذاکره با کسی که چندین بار بد عهدی کرده غیر ممکن است.
آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی گفت:جنگی در کار نخواهد بود، زیرا آمریکا می‌داند که ایران کشوری ضعیف نیست.
وی ادامه داد: ما چهل سال مقاومت کردیم و از این مقاومت ضرری نکردیم پس نه مذاکره خواهیم کرد و نه جنگ، بلکه قوی‌تر از گذشته مقاومت می‌کنیم.
آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی بر خرید کالای تولید داخل و استمرار حمایت از کالای ایرانی تأکید کرد و گفت: تا زمانی که تولید در کشورمان رونق پیدا نکند مشکلات داخلی ما حل نخواهد شد.
وی همچنین افزود: در شب‌های قدر علاوه بر دعای خیر برای خود و خانواده هایتان برای همه دعاکنید برای مظلومان، حل مشکلات کشور و حل مشکلات جوانان هم دعا کنید.
انتهای پیام/ح  
التهابات در منطقه برای فشار به ایران بود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه امامان جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم

سامی ابوزهری، یکی از مقامات ارشد حماس می‌گوید که فشار آمریکا بر این جنبش «هیچ ارزشی ندارد» و تاکید کرد هرگونه توافق برای آزادی اسرای صهیونیست باید شامل پایان دادن به جنگ غزه و آتش‌بس دائمی باشد.

به گزارش رویترز، ساعاتی پیش آمریکا به همراه ۱۷ کشور دیگر در بیانیه‌ای مشترک از حماس خواستند که توافق آتش‌بس را بپذیرد. یک مقام ارشد دولت جو بایدن در این خصوص مدعی شد که یک توافق آتش‌بس روی میز است و اکثر درخواست‌های حماس مثل بازگشت آوارگان به خانه‌های خود و برقراری آتش‌بس فوری و طولانی مدت را فراهم می‌کند. 

در طول بیش از ۲۰۰ روز جنگ در غزه، آتش‌بس فقط به مدت یک هفته برقرار شده است. طی این آتش‌بس که در ماه نوامبر اعلام شد، حماس بیش از ۱۰۰ اسیر صهیونیست را با حدود سه برابر اسرای فلسطینی مبادله کرد.

حماس از پایان ژانویه چارچوب جدیدی برای توافق مطرح کرده که شامل بازگشت آوارگان فلسطینی به خانه‌های خود در شمال غزه و دائمی بودن آتش‌بس است. حماس همچنین به ارتش صهیونیست هشدار داده تمامی نیرو‌های خود را از نوار غزه خارج کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • درخواست بلینکن از چین در رابطه با ایران و کره شمالی
  • حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • پاسخ مهم رهبری به توصیه‌ها برای مذاکره با آمریکا در برنامه هسته‌ای را ببینید | فیلم
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران