Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: دشمنی استکبار جهانی از چهل سال گذشته وجود داشته است و آنها ۴۰ سال است که رجزخوانی می ‌کنند و هیچ گاه موفق نشده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌‌الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته شهر زنجان اظهار داشت: شب‌ های قدر دارای عظمتی است که باید از خیرات و برکات این شب‌ ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سوم خرداد -سالروز آزاد سازی خرمشهر- را نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: در عملیات بیت ‌المقدس ۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از خاک کشور آزاد شد.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه در این عملیات دشمن هزاران کشته و ۱۹ هزار اسیر داد،افزود: هنوز هم کارشناسان نظامی در خصوص روند عملیات بیت ‌المقدس در حیرت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: چهارم خرداد نیز به عنوان روز دزفول و روز مقاومت نامگذاری شده است چرا که مردم این خطه مقاومت بسیاری در دوران جنگ داشتند.

آیت الله خاتمی با اشاره به تهدیدات اخیر دشمنان،اظهار داشت: این دشمنی از چهل سال گذشته وجود داشته است و آنها ۴۰ سال است که رجزخوانی می ‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمن به علت توانمندی موشکی توانایی ورود به جنگ را با نظام اسلامی ندارد،گفت: نیروهای مسلح به عنوان نیروهای قدرتمند کشور همواره در کنار نظام اسلامی هستند.

 

*مجلس به بهبود وضعیت کمک کند

خطیب جمعه زنجان به روز مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در قانون اساسی، ایران اسلامی برای هر سه قوه وظایفی تعریف شده است و ضروری است مجلس در شرایط فعلی اقتصادی و فشار اقتصادی استکبار جهانی و وضعیت نامطلوب اقتصادی به بهبود وضعیت کمک کند.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه امروز دشمن به فرموده مقام معظم رهبری در آرایش جنگی قرار گرفته است، افزود: باید ما هم در مقابل دشمنان همواره آماده باشیم.

وی گفت: دشمن در سه محور سیاسی، فضای مجازی و وضعیت اقتصادی به نظام اسلامی فشار وارد می آورد و ضروری است در جنگ اراده ها با اراده قوی و محکم حضور داشته باشیم.

امام جمعه زنجان با برضرورت یکصدایی در کشور تاکید کرد و گفت: وحدت و اتحاد موجب می شود تا دشمن به اهداف خود نائل نشود.

وی با اشار به وضعیت نامطلوب طبقه متوسط و ضعیف جامعه،بیان داشت: متاسفانه عده‌ای زالووار فقط به فکر خود هستند.

خطیب جمعه زنجان اشرافیت را موجب عدم اجرای عدالت در جامعه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: باید از اسراف و تبزیر نیز به دور بود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است