Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@13:21:36 GMT

ماجرای کاهش پاداش ۱۵ میلیاردی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۴۹۳۶

ماجرای کاهش پاداش ۱۵ میلیاردی پرسپولیس

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ عملکرد فوق العاده‌ای داشت و موفق شد با شکست السد قطر راهی نیمه نهایی مسابقات شود، اما در فینال رو در روی کاشیما آنتلرژ ژاپن شکست خورد تا نایب قهرمان شود و درآمد ۲ میلیون دلاری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا مبلغی از این پاداش را برای امور خیریه و جریمه‌های انضباطی برداشت و باقی پاداش را به پرسپولیسی‌ها داد که حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار دلار بود.  

ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در برنامه ورزش و مردم در این باره بیان کرد: در زمانی که پاداش آسیا به ما تعلق گرفت دلار حدود ۱۶ هزار تومان بود و اگر کل ۲ میلیون دلار را می‌گرفتیم، ۳۲ میلیارد تومان درآمدزایی داشتیم، اما حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار دلار و یک میلیون و ۷۰۰ هزار دلار از AFC گرفتیم که در آن زمان دلار حدود ۱۱ هزار تومان بود و در مجموع ۱۷  میلیارد پاداش نایب قهرمانی آسیا دریافت کردیم.

او افزود: از این پول یک بخشی را برای هزینه میزبانی فینال و یک بخشی هم برای دستمزد بازیکنان پرداخت کردیم و یک عددی بیش از آن چیزی که درآمد داشتیم هزینه کردیم.

گفتنی است، پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ نیز در گروه D با تیم‌های السد قطر، الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان همگروه بود و در پایان با کسب ۷ امتیاز حذف شد، اما درآمد ۱۱۰ هزار دلاری به جز هزینه سفر‌ها و کاهش جریمه‌ها داشت.

بیشتر بخوانید: 

پیام مهاجم ملی پوش پرسپولیس به ژاوی

اولین بازیکن جدا شده از پرسپولیس مشخص شد

بیرانوند مصدوم شد

مصلح: امیدواریم قهرمان جام حذفی شویم

انتهای پیام/

اظهارات ایرج عرب درباره پاداش پرسپولیس در آسیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط

وضعیت پیچیده نساجی مازندران برای بقا در لیگ برتر فصل جاری باعث تعیین پاداش ویژه برای این تیم در دیدار با پرسپولیس شد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۱۵ دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که شرایط متفاوتی را در جدول لیگ بیست و سوم تجربه می کنند. پرسپولیس در رده دوم برای سبقت از استقلال تلاش می‌کند تا بار دیگر به صدر جدول برسد.

در سوی دیگر میدان، نساجی مازندران با کسب ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول است تا سایه سقوط به لیگ دسته اول را احساس کنند. از این رو مالک باشگاه نساجی برای ارتقای روحیه شاگردان ساکت الهامی پاداش ویژه ای را در نظر گرفت تا در صورت کسب پیروزی و خروج از منطقه سقوط مبلغ قابل توجهی را به صورت نقد پس از پایان سوت مسابقه دریافت کنند.

پاداشی که حدودا سه برابر بردهای این تیم در فصل جاری خواهد بود تا نساجی با روحیه ای مضاعف برای دیدار با سرخپوشان آماده شوند. این در حالی است که پرسپولیس هنوز موفق به تسویه کامل با بازیکنان خود بابت پاداش بردهای نیم فصل دوم نشده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • پاداش فوق‌العاده برای نساجی پیش از بازی با پرسپولیس
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط سخت
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • اولین زیان غول گاز روسیه در ربع قرن گذشته
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل
  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا