Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس حکم دادگاهی در آمریکا "دویچه بانک" باید اسناد مالی ترامپ را برای بررسی در اختیار کنگره آمریکا قرار دهد. افزون بر آن کنگره آمریکا می‌تواند به اظهارنامه‌های مالیاتی ترامپ نیز دسترسی یابد.

به گزارش ایسنا، بر اساس حکم دادگاهی در نیویورک، نمایندگان کنگره آمریکا می‌توانند به پرونده‌های مالی ترامپ دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزون بر آن پارلمان محلی نیویورک تصویب کرد که اظهارنامه‌های مالیاتی ترامپ می‌تواند به منظور بازبینی کنگره در اختیار نمایندگان قرار گیرد.

روز چهارشنبه دادگاهی در نیویورک شکایت ترامپ در زمینه دسترسی نمایندگان کنگره به پرونده‌های مالی و مالیاتی او را رد کرد. ترامپ به نام خود و سه فرزندش با هدف مانع شدن از دسترسی نمایندگان به این اسناد مالی شکایت کرده بود.

به نقل از دویچه وله، بر اساس حکم دادگاه، "دویچه بانک" موظف است اسناد مالی ترامپ را به منظور بازبینی و بررسی در اختیار کنگره بگذارد. گفته می‌شود که دونالد ترامپ به علت فعالیت‌های خود در عرصه املاک، دست‌کم ۱۳۰ میلیون دلار به این بانک مقروض است. مسؤولان دویچه بانک اعلام کردند که حکم دادگاه را اجرا می‌کنند و اسناد را در اختیار کنگره قرار می‌دهند.

افزون بر آن، موسسه مالی "کاپیتال وان" نیز موظف شده اسناد مربوط به فعالیت‌های مالی ترامپ را در اختیار نمایندگان کنگره قرار دهد.

پارلمان محلی نیویورک نیز اجازه بازبینی اظهارنامه‌های مالیاتی ترامپ را صادر کرده است. بر اساس مصوبه این پارلمان، نمایندگان کنگره حتی از حق بازبینی و بررسی اظهارنامه‌های مالیاتی سال‌های قبل ترامپ نیز برخوردار خواهند بود. این حق تنها محدود به اظهارنامه‌های مالیاتی ترامپ در نیویورک می‌شود و اظهارنامه‌های مالیاتی اداره فدرال را دربرنمی‌گیرد.

دونالد ترامپ دومین رئیس جمهور آمریکا پس از ریچارد نیکسون است که حاضر به انتشار اظهارنامه‌های مالیاتی خود نشده‌است.

هدف از بازبینی و بررسی اسناد مالی و مالیاتی ترامپ روشن ساختن این موضوع است که آیا فعالیت‌های مالی ترامپ مغایرتی با فعالیت‌های او به عنوان رئیس جمهوری دارد یا خیر. افزون بر آن، نمایندگان کنگره مایل به روشن شدن وضعیت مالی ترامپ هستند.

بر اساس اطلاعاتی که از سوی "نیویورک تایمز" منتشر شده است، ترامپ در فاصله زمانی ۱۹۸۵ تا سال ۱۹۹۴ مجموعا حدود یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون دلار زیان مالی داشته است.

زیان مالی ترامپ به حدی بوده است که او برای مدت هشت سال از پرداخت مالیات معاف شده است. این در حالی است که ترامپ این گزارش را ناصحیح و اطلاعات آن را جعلی می‌داند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۵۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد

روزنامه نیویورک‌تایمز گزارش داد که ارتش آمریکا از درگیری اوکراین برای آزمایش فناوری هوش مصنوعی جدید استفاده می‌کند که به شناسایی اهداف در میدان نبرد با استفاده از فیلم‌های پهپاد کمک می‌کند.

به گزارش ایسنا، به گفته این رسانه آمریکایی، تحقیقات در مورد این فناوری که «پروژه ماون» (Project Maven) نام دارد، ابتدا به‌عنوان یک قرارداد دولتی توسط گوگل شش سال پیش انتخاب شد.

با این حال، پس از مخالفت مهندسان و کارمندان که نمی‌خواستند در ساخت ابزار هوش مصنوعی برای استفاده نظامی شرکت کنند، این غول فناوری از این پروژه که توسط سایر پیمانکاران انتخاب شد، کنار رفت.

براساس گزارش نیویورک‌تایمز، اکنون، این فناوری در خط مقدم اوکراین در حال آزمایش است، آن هم در شرایطی که افسران غربی و اوکراینی، همراه با برخی از پیمانکاران نظامی ارشد سیلیکون ولی، «در حال بررسی راه‌های جدید برای یافتن و بهره‌برداری از آسیب‌پذیری‌های روسیه هستند.»

تاکنون، نتایجی که از این آزمایش گزارش شده، «مختلف» است. در حالی که پروژه ماون به فرماندهان اجازه می‌دهد تا حرکات نیروهای روسی را شناسایی کرده و از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای پیش‌بینی گام‌های بعدی خود استفاده کنند، ظاهرا آوردن «داده‌های قرن بیست و یکم به سنگرهای قرن نوزدهم دشوار بوده است.»

به گفته تایمز، یکی از موانع اصلی این است که به دلیل محدودیت‌های اعمال‌شده توسط جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، ارتش آمریکا تنها می‌تواند بدون ارائه جزئیات دقیق هدف‌گیری، «تصویری از میدان نبرد» را به اوکراینی‌ها ارائه کند.

با توجه به توانایی روسیه برای انطباق سریع با فناوری‌های مورد استفاده طرف اوکراینی، مشخص نیست که آیا فناوری جدید اصلا می‌تواند مسیر درگیری را تغییر دهد یا خیر. این نشریه آمریکایی می‌گوید: «وقتی فناوری جدید با وضعیت اسفناک جنگ خندق‌های قدیمی روبرو می‌شود، نتایج به ندرت آن چیزی است که برنامه‌ریزان پنتاگون انتظار داشتند.»

با این وجود، جنگ اوکراین همچنان در ذهن مقامات آمریکایی «حکم رگه طلا برای ارتش آمریکا» را دارد و محل آزمایش فناوری‌هایی است که به سرعت در حال تکامل هستند.

ژنرال «کریستوفر تی. دوناهو» که فرماندهی لشکر ۱۸ هوابرد ارتش ایالات متحده را بر عهده دارد، به نیویورک‌تایمز گفت: «در نهایت، اینجا (اوکراین) آزمایشگاه ما شد.»

به گزارش راشا تودی، در همین حال، روسیه بارها دخالت فزاینده آمریکا در این جنگ را محکوم کرده است. مسکو آن را به‌عنوان یک جنگ نیابتی توصیف می‌کند که توسط واشنگتن و شرکای آن انجام می‌شود و از اوکراینی‌ها به عنوان «گوشت دم توپ» برای پیشبرد منافع غرب استفاده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات از ابربدهکاران
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • فیلترشکن گران‌تر از اینترنت؛ گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد