Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@00:13:24 GMT

وضعیت نامطلوب شهرستان خرمشهر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۵۴۰۵

وضعیت نامطلوب شهرستان خرمشهر

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت‌الاسلام محمد جواد عادلپور امام جمعه خرمشهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، با اشاره به اهمیت شب‌های قدر، گفت: انسان عاقل کسی است که در این لیالی قدر بتواند بهترین مسائل را دریافت کند همه ما باید در این شب‌ها تلاش معنوی داشته باشیم.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با شاعران، ادامه داد: رهبر انقلاب در این دیدار بر هویت تاکید داشتند، اگر هویت از دست برود، در مشت دشمن آب خواهد شد ملت آگاه، بصیر و شجاع ملتی است که هویت خود را بشناسد و برای حفظ آن تلاش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه خرمشهر همچنین به دیدار رهبر انقلاب با دانشجویان اشاره کرد و افزود: این جلسه سه ساعت به طول انجامید، رهبر انقلاب در این جلسه دو ساعت تمام به سوالات و دغدغه‌های جوانان گوش فرا دادند، این الگویی برای همه مسؤولان است که باید برای جوانان وقت گذاشت و حرف و انتقادهای آنها را گوش دهند و برای مطالب آنها پاسخ داشته باشند.

عادلپور با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: عملیات بیت‌المقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر به عنوان فتح غرورآفرین و مافوق طبیعت به حساب می‌آید، در این جنگ دشمن از تمام حمایت‌ها و تجهیزات برخوردار بود در حالی که رزمندگان ما تجهیزات و امکانات لازم را نداشتند.

وی افزود: باید حماسه فتح خرمشهر سینه به سینه به نسل آینده منتقل شود، در این حماسه فداکاری، جانفشانی، ایمان، توکل، توسل، ارزش‌های والا موج می‌زند و در این عملیات فعل خواستن صرف شد.

امام جمعه خرمشهر ادامه داد: امروز خرمشهر وضعیت مطلوبی ندارد، خرمشهر پرآوازه شایسته وضعیت فعلی نیست، بنده از ریاست جمهوری سوالی دارم که آیا خرمشهر با آن جایگاه عظیم شایستگی این مشکلات را دارد؟

عادلپور افزود: باید به خرمشهر نگاه ملی شود، زمانی خرمشهر خرم می‌شود که دولتمردان و مسؤولان مشکلات این شهر را به صورت ملی پیگیری کنند، پیشنهاد بنده به دولتمردان این است که به احترام خون شهدا و حماسه سوم خرداد، در سال یک روز را به خرمشهر اختصاص دهند و مسائل و مشکلات آن را به صورت جدی دنبال کنند.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان خرمشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۵۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران

یاسر شریفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر گفت : نقش تغذیه اصولی در کاهش آفات و بیماری های نخلستان در طرح ترویجی پایین به بالا در سطح ۶۰ هکتار از نخلستانهای خرمشهر بررسی شد.

او از برگزاری برنامه های ترویجی در جهت کاهش آفات و بیماری ها در نخلستان خبر داد و گفت : بررسی نقش تغذیه اصولی در کاهش آفات و بیماری های نخلستان در طرح ترویجی پایین به بالا در سطح ۶۰ هکتار از نخلستانهای این شهرستان انجام شد.

این مسئول گفت : تغذیه اصولی و صحیح، نقش مهمی در مدیریت تلفیقی آفات دارد و در این برنامه های آموزشی ترویجی که طبق دستورالعمل طرح ترویجی پایین به بالا اجرا خواهد شد نقش این عامل  در کاهش میزان آسیب آفات و بیماری ها در در نخلستان های این شهرستان بررسی و برای کشاورز شرح داده میشود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل