Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکرمی گفت: سوم خرداد ماه یادآور رشادت و از خودگذشتگی انسان های شریفی است که تمام هستی خود را برای دفاع از ارزش ها در طبق اخلاص گذاشتند.

بهروز اکرمی، ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر به دست رزمندگان دلیر ایران اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: سوم هرداد یادآور رشادت ها و از خودگذشتگی دلیرمردان و انسان های شریفی است که تمام هستی خود را برای دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی در طبق اخلاص گذاشته و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: بزرگداشت سوم خرداد و یاد و خاطره شهدای این عملیات بزرگ بر همگان واجب است و باید به هر شکلی که می توانیم آن را برای نسل های آینده بازگو کنیم.

 

 

وی با بیان اینکه سوم خرداد برگ زرینی در تاریخ ملت ما است، ادامه داد: باید برای جاودان ماندن این تاریخ پر افتخار تلاش کنیم و نسل به نسل آن را به ایندگان منتقل کنیم.

 

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه گرامیداشت و جاودان سازی سوم خرداد در کشور امری ضروری است، خاطر نشان کرد: آزاد سازی خرمشهر و پیروزی در این عملیات افتخار بزرگی برای ملت ایران بوده و هست.

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه وقتی تاریخ جنگ های مختلف را مشاهده می کنیم می بینیم حتی کشورهایی که خیلی ارزش های دینی و انسانی برای آنها مهم نیست اما به کسانی که برای سرزمین خود از جان مایه گذاشتند نگاه ویژه ای دارند، خاطر نشان کرد: ما در این زمینه باید تلاش بیشتری داشته باشیم و ارزش های انقلاب و جانبازی و از خودگذشتگی رزمندگان را به نسل های آینده به درستی نشان دهیم.

 

 

وی ادامه داد: عزت، اقتدار و امنیت کنونی ایران اسلامی را مدیون رشادت و از خودگذشتگی بزرگ مردان ایران اسلامی دانست و بیان کرد: اقشار مخلف جامعه به ویژه مدیران نباید فراموش کنیم که انسان های شریفی رفتند و بالاترین سرمایه که جانشان بود دادند تا امروز ما در کمال آسایش، امنیت و آرامش به زندگی بپردازیم.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس نماز جمعه خطبه نماز جمعه ماه رمضان ماه مبارک رمضان خسارت سیل مسجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان سالروز فتح خرمشهر استان مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به کیفی‌سازی برنامه های سوم خرداد در استان مرکزی از استفاده از ظرفیت های مردمی در برنامه های سوم خرداد در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، بهنام نظری ظهر امروز در ستاد گرامیداشت مناسب‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی، با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر به یادماندنی‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس است که همه ما به این پیروزی بزرگ افتخار می‌کنیم، اظهار داشت: جمله تاریخی «خرمشهر را خدا آزاد کرد» بهترین تعبیر امام خمینی(ره) برای موفقیت بزرگ آزادسازی خرمشهر بود که به اثرگذارترین شکل ممکن، عمق تعلق رزمندگان ایران اسلامی به پشتیبانی پروردگار عالم را بیان داشت.

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر با رشادت و جانفشانی رزمندگان و تقدیم خون شهدای بسیاری به دست آمد، افزود: رزمندگان سرزمین آفتاب در راه دفاع از میهن حضوری پررنگ در جبهه‌ها داشتند و شهدا و جانبازان بسیاری را در این راه تقدیم کردند. سوم خرداد، عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر سرآغاز پیروزی‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بود. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: سوم خرداد به واسطه آزادی خرمشهر با علم و ایمان نیروهای داخلی به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ ایران اسلامی تبدیل شده است. دفاع از شرف، باورها و خاک کشور، سخت‌ترین و ماندگارترین عملکرد هر ملت  است و مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس ثابت کردند در مسیر دفاع از آرمان‌های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی همواره ثابت قدم بوده و هستند.

نظری تشریح و تبیین رشادت‌های رزمندگان اسلامی در جامعه به ویژه بین نسل جوان را محور برنامه‌های نهادهای متولی در بزرگداشت یاد شهدای سوم خرداد و عملیات بیت‌المقدس عنوان کرد و گفت: افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی به ماندگاری حماسه روز سوم خرداد کمک می‌کند بنابراین لازم است در هر شهرستانی، تعدادی برنامه غنی ویژه سوم خرداد پیش بینی و اجرا شود، همچنین در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) نیز دستگاه‌های متولی در اعزام به مرقد مطهر امام، توجه به سفر اولی‌ها را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • بلینگام: رئال مادرید تمام زندگی من است؛ کاش خاطرات بارسلونا را دوباره زنده کنم
  • جامعه‌ای برهنه نبوده‌ایم بلکه متنوع به لحاظ حجاب بوده‌ایم | طرفداران جمهوری اسلامی کلاه بر سرش گذاشتند | تمام جهان را در مقابل‌مان قرار داده‌ایم
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • هستی گهواره من/ اضطراب مرگ معنا بخش زندگی / گریز از مرگ با مد و دفن شدن در نقش اجتماعی
  • نخستین ربات تمام الکتریکی جهان رونمایی شد/ با توانایی حفظ سرعت ثابت
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • تمام خواص و مضرات ادویه کاری + طرز تهیه و ارزش غذایی
  • معلّمان، قافله‌سالاران کاروان روشنگری
  • رفسنجانی ها برای تشییع شهید گمنام سنگ تمام گذاشتند
  • اولین پست اینستاگرامی نکونام پس از اخراج خطیر؛ چه روز زیبایی + عکس