Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهواز خطاب به رسانه‌ها گفت: از رسانه‌ها درخواست دارم برای دلگرمی مردم، برخورد قاطع قوه قضائیه با دانه درشت‌های فساد اقتصادی را رسانه‌ای کنند تا مردم بیشتر شاهد پیگیری نظام مقدس جمهوری اسلامی با مخلان مسائل اقتصادی باشد. ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر از دست دشمنان غاصب اولویت فعلی استان خوزستان را همچنان پرداختن به جبران خسارت‌های به بار آمده از سیل عنوان کرد و اظهار داشت: قوه قضائیه باید برای دفاع از مردم  برخورد قاطعانه‌ای نسبت به مشکلات پیش آمده از جمله سیل، گرانی و احتکار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله موحدی: مسئولان نماینده‌ای برای ارتباط با مردم مشخص کنند/ قوه قضائیه با زمین‌خواران برخورد کندنامه 2800 حقوقدان بسیجی به رئیس قوه قضائیه درباره راهکارهای جلوگیری از فساد و رانتخواریدیدار دانشجویان با رئیس قوه قضائیه:‌ با فساد در خصوصی‌سازی برخورد شود

وی افزود: از قوه قضائیه برای خشکاندن ریشه‌های فساد حمایت می‌کنم و در این راه سایر دستگاه‌های دولتی باید حامی و کمک کننده قوه قضائیه باشد و این نهاد قضائی جهت رفاه حال مردم کشور ایران در چارچوب عدالت و قانون با اختلاسگران بیت مال برخورد کند.

امام جمعه اهواز خطاب به رسانه‌ها گفت: از رسانه‌ها درخواست دارم برای دلگرمی مردم، برخورد قاطع قوه قضائیه با دانه درشت‌های فساد اقتصادی را رسانه‌ای کنند تا مردم بیشتر شاهد پیگیری نظام مقدس جمهوری اسلامی با مخلان مسائل اقتصادی باشد.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،حجت الاسلام والمسلمین توکلی امام جمعه باخرز در خطبه‌های نمازجمعه با انتقاد از وضعیت تنها بیمارستان این شهرستان گفت: ۱۰ سال از افتتاح بیمارستان شهرستان محروم باخرز میگذرد و مسئولان استانی صدای این مردم را نمی‌شنوند و بار‌ها از تریبون نماز جمعه در این خصوص صحبت شده است. او افزود:آنچه که این مردم ولایت مدار و شهید‌پرور تقاضا دارند راه‌اندازی و تجهیز کامل این بیمارستان است.

وی با اشاره به بلااستفاده بودن اتاق عمل در این بیمارستان به دلیل نبود جراح و متخصص افزود:چرا باید تجهیزات اتاق عمل در این شهرستان خاک بخورد و کسی به فکر نیست؟ چرا در این دولت مردمی که به صورت شبانه روزی در راستای حل مشکلات مردم تلاش میکند کسی برای تجهیز کامل بیمارستان و پزشک متخصص و بیهوشی و جراح اقدامی نمیکند؟

 امام جمعه باخرز به موضوع نداشتن صرفه اقتصادی برای حضور جراح و متخصص در بیمارستان اشاره کرد و گفت:چرا می‌گویند این موضوع صرفه اقتصادی ندارد؟ آیا زمانی که جوانان این مرز و بوم در جبهه‌های حق علیه باطل شهید شدند آنها هم به منافع اقتصادی فکر میکردند؟

دیگر خبرها

  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند